Så er SVeren på benene igen :-)
Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 09-07-04 23:16

Som nogen herindefra nok kan huske, så havde en kammerat og jeg et uheld i
haglvejr d. 22/5.

Dem der ikke kan huske det kan evt. læse om det her:
http://www.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&selm=40b0c3a1%240%24186%24edfadb0f%40dtext01.news.tele.dk
eller se billederne i min dfmc profil

Idag oprandt dagen hvor begge cykler igen blev køreklare. De har begge
holdt deroppe den sidste uges tid, og kun manglet de sidste dele fra
maleren.

Jeg var lidt nervøs for hvordan det hele ville komme til at se ud, ikke
mindst min tank der jo havde fået skrællet en lille flig maling af i bunden.
Forsikringsselskabet havde sagt at der bare lige skulle duppes maling på det
pågældende sted, og det skulle maleren kunne klare så det ikke kunne ses.
Til alt held fandt maleren en lille bule i tanken også, og den krævede
derfor en fuldlakering Det passede mig ganske glimrende da den også
havde en lille bule, som jeg fik med i prisen da jeg købte den

Jeg har fået skiftet bagstykket under sædet i v. side, bundkåbe, og topkåbe
i v. side, nyt blinklys, sidespejl, fodhvilere for og bag, gearpedal,
koblingsgreb og styr. Derudover fik jeg også en ny topbox. Alt ialt løb det
op i ca. 18K (godt man er forsikret).

Uheldigvis har den tidligere ejer pillet et klistermærke af på bagstykket i
h. side, men et nyt er bestilt så den kan komme til at ligne den fine nye i
den anden side

Dagen idag er som i nok kan gætte blevet brugt på at trille lidt rundt og
nyde det gode vejr, og det blev da også til en enkelt is på lystbådehavnen i
Køge Nu håber jeg bare på rigtigt godt vejr så vi kan få trillet en
masse god Km i resten af sæsonen

Under køreturen idag fandt jeg ud af at de har samlet instrumenteringen en
lille smule forkert, jeg tror lige jeg aflægger dem et besøg i morgen og får
rettet det. Men det er kun en bagatel, og jeg syntes ellers det er rigtigt
flot arbejde.

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271 www.dmcn.dk #816
Har du set det nye SV forum ? http://forum.svrider.dk