KN-filter + 4i1-udstødning
Fra : Lars Hessellund

Dato : 09-07-04 20:05

Subj. sat på en GSX750 - Udover en fed lyd + et par ekstra heste, hvad
betyder det så for drejningsmomentet? Jeg er en anelse bange for at flytte
det for meget.
Nogen der har nogen erfaringer?
/Lars

Fra : Armand

Dato : 10-07-04 16:40

Lars Hessellund <Hessellund_fjerndette_@c.dk> skrev i en
> Subj. sat på en GSX750 - Udover en fed lyd + et par ekstra heste, hvad
> betyder det så for drejningsmomentet? Jeg er en anelse bange for at flytte
> det for meget.
> Nogen der har nogen erfaringer?

Er det enkelt-monterede K&N-filtre vil dine C.V. karburatorer ikke kunne
lide den turbolens der vil kunne slå igennem filtrene, Hvis det derimod er
et originalt-lignende udskiftningsfilter er der ingen ko på isen!

Hvis du har flyttet rundt med andet end Db-hestekræfterne, vil
drejningsmomentet være flyttet med; men det vil næppe være af en grad så du
vil kunne mærke andet end Db-virkningen :-/

--
Armand.