Bagskærm - igen
Fra : Hans Møller Andersen

Dato : 06-05-01 22:11

Hej,
Nu har jeg checket bagskærmens længde - max. 16cm mellem aksel og nederste
kant på skærmen.
Der var ca. 5cm for meget. Hvad siger de mon til det på synshallen - man
kunne måske forlænge med lidt opskåret bildæk - går det?

Hilsen Hans
Transalp

Fra : Michael K.S.

Dato : 06-05-01 22:16

On Sun, 6 May 2001 23:11:21 +0200, "Hans Møller Andersen"
<hman@get2net.dk> wrote:

>Der var ca. 5cm for meget. Hvad siger de mon til det på synshallen - man
>kunne måske forlænge med lidt opskåret bildæk - går det?

Skær et stykke ud af en passende størrelse plasticpotte til
potteplanter,det gjorde en af mine venner og den gik lige igennem syn
)

-M

Fra : Morten Juel

Dato : 06-05-01 22:59

jeg fik bare en anmærkning, altså synet betinget, og det er jo godt nok )

Mvh
Morten

Fra : Spuck

Dato : 07-05-01 18:01

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> jeg fik bare en anmærkning, altså synet betinget, og det er jo godt nok
)

> Mvh
> Morten

Jeg lavede en bagskærm af plexiglas, og det kom jeg ikke igennem med...

Søren

Fra : Per Pedersen

Dato : 07-05-01 19:59

Michael K.S. <MichaelKS@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:5kfbft0gm04f3ni4c55744kjojm04i5ap8@4ax.com...

> Skær et stykke ud af en passende størrelse plasticpotte til
> potteplanter,det gjorde en af mine venner og den gik lige igennem syn
> )
>
> -M

Det lyder som om at du også kender Peter Bitsch

Med Venlig Hilsen
Per Pedersen

Fra : Per Pedersen

Dato : 07-05-01 20:02

Hans Møller Andersen <hman@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:C_iJ6.463$hd4.13026@news.get2net.dk...
> [...]
> Der var ca. 5cm for meget. Hvad siger de mon til det på synshallen - man
> kunne måske forlænge med lidt opskåret bildæk - går det?

Da du målte bagskærmens længde, var det da der sad en på cyklen eller uden
belastning??
Eftersom cyklen ikke kan køre uden en fører skal du måle afstanden med en
person på cyklen. Der kommer jo ingen stænk fra hjulet når den holder
stille.

Med Venlig Hilsen
Per Pedersen

Fra : Hans Møller Andersen

Dato : 07-05-01 20:41

Hej,
Det var da jeg sad på. Jeg har forsøgt at finde billeder af andre
Transalper - set bagfra, og helt tydeligt - der mangler en skærmforlænger -
som iøvrigt også indeholder en rød refleks. Gad vide om man bare kan lime en
sådan på?
Hilsen Hans

Fra : james

Dato : 07-05-01 20:33

Jeg blev også udsat for denne "fejl." på Kirsten's cykel. Jeg spurgte hvor
man kunne få fat i "sådan en forlængelse." Synsmanden sagde at de havde nok
én på MC-centeret som de lånte ud til syn......

Jeg var ved at dø af grin!

Han godkendte cykelen med en formaning om at "det skulle bringes iorden."
.....men jeg behøvede ikke komme tilbage. Han havde heller ikke nogen
illusioner om at det blev ændret.

-james

Fra : Mike-G

Dato : 15-05-01 12:53

Hejsa.

Jeg synede min gamle cb 400 for et par år siden med den grimmeste blå side
af en plastic spand monteret i forlængelse af bagskærmen, og synsmanden i
silkeborg sagde " HA HA HA Det er da rart at se at nogen både har sat sig
ind i sagerne, og har sans for humor "

behøver vel ikk at fortælle at spanden blev revet af igen da jeg kom hjem

Mike-g