Fanget af stærekassen !
Fra : Claus Lorentzen

Dato : 06-05-01 17:46

Hej !

På min tur gennem Århus blev jeg "fanget" af en af
stærekassene. Fatter det ikke, nålen lå kun lige over
70 km - jeg læste det som 72 km/t.

Der har tidligere været debat om disse kasser, hvor
var det nu man kunne læse mere om dem ?

--

Claus
XJ600N '94

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Poul B-H

Dato : 06-05-01 20:33

Jeg tror de sommetider skyder lidt i tågen. Jeg blev skudt for over en måned
siden i bil. Jeg kørte 70 men så et rødt glimt fra en varevogn, ved den
foregående bil og slap speederen i det samme. Jeg har endnu intet hørt

Poul B-H

Fra : Henry

Dato : 07-05-01 09:12

> På min tur gennem Århus blev jeg "fanget" af en af
> stærekassene. Fatter det ikke, nålen lå kun lige over
> 70 km - jeg læste det som 72 km/t.
Surt - men måske måtte du kun køre 50 eller 60??

www.sikker-by.dk

Fra : Claus Lorentzen

Dato : 07-05-01 18:20

>Fatter det ikke, nålen lå kun lige over
> Surt - men måske måtte du kun køre 50 eller 60??

Nope, skiltene viste 70 !

> www.sikker-by.dk

Tak for hjælpen.

Fra : Henry

Dato : 08-05-01 10:17

> Nope, skiltene viste 70 !
Har du fået et bødeforlæg?

Kan det have været en bil der blev fanget istedet for dig, måske i modsat
køreretning?

mvh
Henry

Fra : Claus Lorentzen

Dato : 08-05-01 14:07

> Har du fået et bødeforlæg?

Det skete søndag, og jeg har ikke fået bødeforlæg.

> Kan det have været en bil der blev fanget istedet for dig, måske i modsat
> køreretning?

Den havde jeg ikke tænkt over, jeg kryder fingre.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 07-05-01 10:31

"Claus Lorentzen"

> Fatter det ikke, nålen lå kun lige over