Smid-over tasker
Fra : Lars Toftlund

Dato : 06-05-01 15:35

Hej NG,

Jeg skal en tur til Nordjylland i Kr. himmelfarts "ferien" og har í den
anledning lånt et par "smid-over" tasker til mit habengut.
Så er det lige jeg vil spørge, "hvordan skal de monteres?" -Hen over sædet,
eller under?

M.v.h.
Lars
Bandit 600S ´99

Fra : Martin Lotzkat

Dato : 06-05-01 20:06

Hvis det er samme model, som jeg havde til min gamle motorcykel, skal de
OVER sædet. Husk at lægge et viskestykke eller lign. mellem lakken og
taskerne, da jeg var så uheldig af få nogle trælse ridser fra de ringe, der
sidder på bagsiden af taskerne.

Mvh
Martin
Kawasaki GPX 600 R

Fra : james

Dato : 07-05-01 20:04

> Hvis det er samme model, som jeg havde til min gamle motorcykel, skal de
> OVER sædet.

Men gør dem fast til cykelen på én eller anden mode.....eller tage en passager
med som bare sidder på dem(!)

-james

Fra : Lars Toftlund

Dato : 08-05-01 18:07