Slut på MC livet i denne omgang
Fra : HardKaare

Dato : 07-07-04 23:23

Med vemod tog jeg afsked med min dejlige gule SV650 i dag, og for første
gang i syv år står jeg nu uden mc. Hulk

Men hvad faen. Den blev ikke brugt nok, og det er da også synd for sådan en
lille cykel. Lad os nu se. Mon ikke jeg vender frygteligt tilbage på
MC-banen om nogle år...Det satser jeg på.

Hyg jer på vejene, nu kaster jeg mig over havet i stedet.

--
:: HardKaare
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=289

Fra : Hekto

Dato : 07-07-04 23:29

HardKaare wrote:

> Hyg jer på vejene, nu kaster jeg mig over havet i stedet.

Pas nu på det ikke bliver omvendt! =

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Fra : HardKaare

Dato : 08-07-04 00:03

> Pas nu på det ikke bliver omvendt! =

Faktisk skulle jeg nok også nærmere have sagt _under_ havet...

Fra : Hekto

Dato : 08-07-04 00:15

HardKaare wrote:

> Faktisk skulle jeg nok også nærmere have sagt _under_ havet...

Nåååh! ... DÈT! Dét har 'vi' prøvet!
(ikke mindre farligt!)

Fra : Palle

Dato : 08-07-04 07:41

> Faktisk skulle jeg nok også nærmere have sagt _under_ havet...

Tja... jeg er både dykkerinstruktør og mc'ist.... hvorfor ikke kombinere
det ?

I malmö har man fundet løsningen... Divers MC

Palle

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 08-07-04 00:14

"HardKaare" <kaare@NOSPAMhardKaare.com> skrev>
> Hyg jer på vejene, nu kaster jeg mig over havet i stedet.

Hvis der er over 20 m ned er det selvmord. Eller mindre, hvis der er for
lidt vand......
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen