DFM møde på Langelinie i aften?
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 07-07-04 10:18

Hej alle,

Nogen herinde, der har lyst til at mødes på Langelinie i aften kl. 20? Jeg
er i hvert fald at finde derude fra kl. 19.30 til omkring 20.45 - og min ven
Laurits har lige købt sig en næsten ny GSer som han gerne vil vise frem. Lad
os byde ham velkommen i flokken

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Hans Joergensen

Dato : 07-07-04 10:29

Tony Lorentzen wrote:
> [...]
> Laurits har lige købt sig en næsten ny GSer som han gerne vil vise frem. Lad

Æhm, måske, jeg burde faktisk vaske noget tøj men faktisk burde jeg
vel også komme ud og vise den smadrede RD'er frem

Hekto, er du på så vi kan se Duc'en ?

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - still smoking

Fra : Moller

Dato : 07-07-04 10:31

Hans Joergensen wrote:

> Æhm, måske, jeg burde faktisk vaske noget tøj men faktisk burde jeg
> vel også komme ud og vise den smadrede RD'er frem

   Den vil vi da gerne se ;) tror jeg vil smutte forbi, hvis vejret er til
det :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Hekto

Dato : 07-07-04 10:37

Hans Joergensen wrote:

> Æhm, måske, jeg burde faktisk vaske noget tøj men faktisk burde jeg
> vel også komme ud og vise den smadrede RD'er frem
>
> Hekto, er du på så vi kan se Duc'en ?
>
> // Hans

Jeg skal prøve at se hvad jeg kan udrette!
Det kan være vi 'høres ved'!

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Futte & Co.

Dato : 07-07-04 16:46

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message
> [...]
ven
> Laurits har lige købt sig en næsten ny GSer som han gerne vil vise frem.

Kommer med den fiiiinnnnee gamle Honda , der ka' hørs lang væææææk, for
tiden

--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Steen Egeberg

Dato : 07-07-04 16:57

Jeg
> ven
> Lad
> >

> Kommer med den fiiiinnnnee gamle Honda , der ka' hørs lang væææææk, for
> tiden

> --
> Jørgen , Brøndby
> CB550F , den fine årgang 1975
> http://dfmc.dk/?id=70

det prøver jeg også at nå - en af de indtil nu få aftener der er til noget

Steen Egeberg
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=623

Fra : Hans Joergensen

Dato : 07-07-04 22:14

Tony Lorentzen wrote:
<blah>

De par billeder jeg tog derude kan ses her:
http://gallery.nathue.dk/arkivdato/2004/2004-07/2004-07-07/

Og æv, Yamaha'en er fanme utæt på forhjulet..

Var det det her stads folk mente jeg skulle købe, Louis no.
10029999 ? og er der nogle der har prøvet det med held?

// Hans
--
Gumminumser == Champignons

Fra : Hekto

Dato : 07-07-04 22:34

Hans Joergensen wrote:
> Tony Lorentzen wrote:
> <blah>
>
> De par billeder jeg tog derude kan ses her:
> http://gallery.nathue.dk/arkivdato/2004/2004-07/2004-07-07/

Ikke så mange billeder ... men du fik da det væsentligste med!!!!

> Og æv, Yamaha'en er fanme utæt på forhjulet..

Ja, det var rigtig surt!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 07-07-04 23:25

Hekto wrote:
> Ikke så mange billeder ... men du fik da det væsentligste med!!!!

jah, i øvrigt er de dér skæve underlige nogle med vilje[1], hvis nogle
skulle undre sig

// Hans
1: http://www.lensbabies.com
--
Motorcyklister der kører i BIL når det regner er, BILISTER!

Fra : Wheeler

Dato : 08-07-04 19:39

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk>

> Og æv, Yamaha'en er fanme utæt på forhjulet..
>
> Var det det her stads folk mente jeg skulle købe, Louis no.
> 10029999 ? og er der nogle der har prøvet det med held?

Tjahh sættet ser jo fint ud, du betaler selvfølgelig også for de der
patroner + mundstykker - og det er jo unødvendigt i nærværende situation,
men godt at have ved hjælpeløs punktering på en køretur!

Kan du ikke finde den danske anmeldelse, mener et lignende sæt var testet i
TN for nogle år siden?

Wheeler
VFR 750F
TDR 125R

Fra : Armand

Dato : 09-07-04 14:38

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> skrev i en
> [...]
>
> Var det det her stads folk mente jeg skulle købe, Louis no.
> 10029999 ? og er der nogle der har prøvet det med held?

Punkteringer skal lappes som vanligt, og alle former for stads er kun til
for nødlapning så man kan komme hjem/frem/på værksted :-|

Af med hjulet og tag bussen til nærmeste dæk-center, hvor du vil kunne få
det lappet!!

--
Armand.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 11-07-04 19:30

Armand wrote:
> Af med hjulet og tag bussen til nærmeste dæk-center, hvor du vil kunne få
> det lappet!!

Det er nok nemmest bare at køre derhen.. det er nemlig ikke særligt
utæt

Nogen der ved hvor MC-dæk lappes billigt i København/Brønshøj ?

Jeg tror ikke Brønshøj's dæk"center" kan klare en MC-fælg.

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - Breaking the ozone-layer since 1985

Fra : Armand

Dato : 11-07-04 22:06

> Det er nok nemmest bare at køre derhen.. det er nemlig ikke særligt
> utæt

Alm. autogummi-firmaer skifter kun dækket, de foretager ikke
af/på -montering, dét må du selv gøre. Derved kan det måske være mest
praktisk at skrue hjemme hvor det bedste værktøj måtte befinde sig, frem for
ved dækcentret (der heller ikke har noget der kan erstatte et givent
manglende centralstøtteben, hvor de fleste vel har en baghjulsløfter
hjemme!?)

--
Armand.

Fra : Bjørn S

Dato : 12-07-04 22:14

> Nogen der ved hvor MC-dæk lappes billigt i København/Brønshøj ?

Hvad med ScanX, de ligger også i Brønshøj (foruden på Artellerivej) ?

--
/Bjørn