Send billeder fra Træf på Toppen
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 07-07-04 10:08

Hej alle jer, der skal til Træf på Toppen.

Hvis I ligger inde med mobiltelefoner med indbygget kamera kunne det være
sjovt hvis I havde lyst til at rapportere lidt af stemningen fra årets TPT.
Det er ganske simpelt - tag billedet (el. video og lydklip) med din
mobiltelefon og send dem via MMS til e-mail adressen:

tpt.2004@albinogorilla.dk

Et par minutter efter kan vi andre nyde resultatet på
http://www.albinogorilla.dk/tpt.

--
Tony
(der i øvrigt står bag ovennævnte tjeneste - og ikke tager med til Skagen)

Fra : Anders Thorup

Dato : 07-07-04 10:35

Tony Lorentzen wrote:
> Tony
> (der i øvrigt står bag ovennævnte tjeneste - og ikke tager med til
Skagen)--

Dvs. vi må undvære vores kæmpe-skildpadde i år?? øv

--
MVH / Best Regards
Anders Thorup

Fra : Bjørn S

Dato : 07-07-04 11:00

Anders Thorup wrote:
> Dvs. vi må undvære vores kæmpe-skildpadde i år?? øv

Tsk, tsk, han har fået kolde fødder, han havde jo lovet en græsbrænder med
Fazeren, men nu må jo nogle andre fylde Bagers telt med jord
- og hvem skal hjælpe dig over linien i år ?? *GG*

God fornøjelse der oppe, jeg er husramt i år, men satser på, måske til
næste år.

--
/Bjørn

Fra : Anders Thorup

Dato : 07-07-04 11:32

Bjørn S wrote:

> [...]
> - og hvem skal hjælpe dig over linien i år ?? *GG*
>
> God fornøjelse der oppe, jeg er husramt i år, men satser på, måske til

Ack,, så får jeg ikke engang mulighed for at grave din Ducati ned i år

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 07-07-04 12:07

Anders Thorup wrote:

> Dvs. vi må undvære vores kæmpe-skildpadde i år?? øv

LOL! Ja - jeg bliver hjemme pga. vejret samt fordi jeg er så "heldig" at jeg
have landet en lille (men godt betalt) opgave som skal laves hen over
weekenden. Det er godt nok lidt surt lige nu - for jeg havde faktisk glædet
mig siden sidste sommers træf på toppen til at drikke jer under bordet

Derudover så er mit bagdæk faktisk så nedslidt at det nok ville være
uforsvarligt at køre til toppen på det - specielt med det formodede
politi-opbud - så det er ikke fordi jeg prøver at bakke ud af at lave
brænder - dækket er alligevel nedslidt og skal skiftes snart

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-07-04 11:40

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> writes:

> [...]
> Det er ganske simpelt - tag billedet (el. video og lydklip) med din
> mobiltelefon og send dem via MMS til e-mail adressen:

Ok, jeg troede kun at mms'er kunne sendes via telefonnumre.

> tpt.2004@albinogorilla.dk

Den er noteret (om 10 sek

> Et par minutter efter kan vi andre nyde resultatet på
> http://www.albinogorilla.dk/tpt.

Der skal nok komme seværdige billeder osv. herfra

> Tony
> (der i øvrigt står bag ovennævnte tjeneste - og ikke tager med til Skagen)

Det var da ærgerligt
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Hi! I'm a .signature virus!

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 07-07-04 11:56

Jes Vestervang wrote:

> Ok, jeg troede kun at mms'er kunne sendes via telefonnumre.

Ork nej - på min Nokia kan man vælge at sende MMS beskeder til telefonnummer
eller e-mail adresse. Hvilken telefon har du?

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-07-04 11:56

> Ork nej - på min Nokia kan man vælge at sende MMS beskeder til telefonnummer
> eller e-mail adresse.

Det fandt jeg ud af at jeg også kan på min

> Hvilken telefon har du?

En 3650¹ (den med C64-emulatoren med Giana Sisters du så til
Metallica-koncerten... og nu også med Doom)

¹: Jeg er ikke en popdreng for jeg gav kun 500,- for den!

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 07-07-04 11:55

Tony Lorentzen wrote:

> [...]
> årets TPT. Det er ganske simpelt - tag billedet (el. video og
> lydklip) med din mobiltelefon og send dem via MMS til e-mail adressen:

Nåh ja - og hvis jeres smarte telefoner understøtter WAP 2.0 kan I se
billeder på mobilen ved at hoppe ind på:

http://mobile.albinogorilla.dk/tpt

Huhej hvor bliver det smart det hele

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Anders Thorup

Dato : 07-07-04 12:14

Tony Lorentzen wrote:

> Nåh ja - og hvis jeres smarte telefoner understøtter WAP 2.0 kan I se
> billeder på mobilen ved at hoppe ind på:
>
> http://mobile.albinogorilla.dk/tpt
>
> Huhej hvor bliver det smart det hele

Har lige testet det på min nokia 3510i, og det ser ud til at virke fint .
Nu mangler vi bare nogle billeder.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-07-04 11:51

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> writes:

> Et par minutter efter kan vi andre nyde resultatet på
> http://www.albinogorilla.dk/tpt.

Er der forresten en side hvor man via telefonen kan se billederne?
Ovennævnte side kører ikke hulens godt på telefonen

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 07-07-04 12:05

Jo da - se nedenfor: http://mobile.albinogorilla.dk/tpt

--