VIDEO: ZX-10R der bliver skud af...
Fra : André T.

Dato : 06-07-04 21:30

http://www.dontbescaredracing.com/video/zx10r_nj.wmv

Standard motor, minus 2 tænder for, PC3, Akrapovic, sænket...
(164hk på hjul)

JowJow... Han kan noget med koblingskontrol...

-(¯`·.¸ (¯`·.¸ (¯`·....André T....·´¯) ¸.·´¯) ¸.·´¯)-
-(¯`·.¸. http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434 .¸.·´¯)-
...IF YOU AIN'T PUSHIN' IT, YOU MIGHT AS WELL BE PULLIN' IT..
......... http://www.youthofbritain.com/chillout/ .........

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-04 21:52

"André T." <fisker@kutter.nordsoen> skrev i en meddelelse

> http://www.dontbescaredracing.com/video/zx10r_nj.wmv
>
> Standard motor, minus 2 tænder for, PC3, Akrapovic, sænket...
> (164hk på hjul)

Dannie
http://dfmc.dk/?id=75

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-04 22:42

Den er sænket meget voldsomt og så må den også havde forlænget bagsvinger
på , ellers kan den ikke komme ned på 9,34 om den så har 300 hk
Tiden på en standart Kawa 10 er er ca 10,4 -10,8
Min egen bedste tid er 10,72 på en Honda X11 og så går det godt :) den er
også strippet for alt miljø osv . og den mangler også et par tænder
Vi har flere MC er med 200 hk i klassen Pro Street som kører med forlænget
bagsvinger osv og Brake out tiden er 9,9 som kun lige kan nåes så der er et
eller andet vi ikke lige ved noget om
Jeg har lagt en video på http://www.kvikteam.dk/DR/dragrace.htm som er
optaget på vandel den 5 juni -04

Jeg har flere videoer fra samme stævne med blandt andet Bent som er kendt
fra Mosten for at køre på sin gamle Suki med ca 1650 ccm tid 9,91 og Søren
Hede som der lige har haft en hel side om Drag race i Berlingeren og Stiften
på en hmmmm et eller Suki 1442 ccm tid 9,95 men over 200 på hjulet

Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk
www.kvikteam.dk

Fra : André T.

Dato : 06-07-04 23:14

> [...]
>Hede som der lige har haft en hel side om Drag race i Berlingeren og Stiften
>på en hmmmm et eller Suki 1442 ccm tid 9,95 men over 200 på hjulet

Stock wheelbase (står i videoen) = standard bagsvinger...

9.34 kan vel opnås fordi den er let som en fugl....

quote:
I figured it was worth sharing for two reasons, to prove the 10R is
faster and quicker than the 12R in standard trim and shorter
wheelbase, and to share with those interested in learning how
professionals launch short wheelbase bikes! This is how it should be
done!!

Notice how little his body position changes from launch to finish.
Smooth and straight as an arrow! Look at the throttle and clutch
control, there is something to be learned by all!

-(¯`·.¸ (¯`·.¸ (¯`·....André T....·´¯) ¸.·´¯) ¸.·´¯)-
-(¯`·.¸. http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434 .¸.·´¯)-
.....Do one thing every day that scares the hell out of you.....

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-04 23:51

> [...]
> -(¯`·.¸. http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434 .¸.·´¯)-
> ....Do one thing every day that scares the hell out of you.....

Ja let er den , men som den ser ud med blinklys org kåbe dobbelt skiver osv.
ender den alligevel på en kampvægt på små 200 kg til 164 hk
Søren Hede´s MC er modsat 200 hk til 164 kg og den er forlænget osv.og ikke
så hurtig
Men som videoen viser har han en 60 fods tid nede på 1,5 og det er DÆLME
hurtigt og den tid er meget intersant da det er den tid der viser
potentialet for MCen
Men han kan styre sin kobling det kan han , og det er fanme svært , jeg blev
slået ud på Vandel med 7/1000 dele af et sek.
Vi har flere ZX12 med , og de kører ca 10.4 -10,6 og de er også strippet for
alt
Men tidstagningen kan også være forkert , det var det sidst vi kørte på
Sindal her i foråret og vi alle kørte nogle fede tider , vi var ellers alle
så glade

Per Emborg
www.kvikteam.dk