tøj og regn
Fra : Anna

Dato : 06-07-04 08:01

hejsa

i disse bygetider: hvordan holder i jer tørre? Mit MC kluns er
forholdsvis nyt og holder for det meste vandet ude, men hvordan sikrer
jeg at det bliver ved med det efter vask? Skal man inprenere det med et
eller andet?

På forhånd tak
Anna
--
iChat/AOL/ICQ: annabassand (AOL/AIM handle)

Fra : Jan Petersen

Dato : 06-07-04 08:57

> [...]
> forholdsvis nyt og holder for det meste vandet ude, men hvordan sikrer
> jeg at det bliver ved med det efter vask? Skal man inprenere det med et

Følg vaskeanvisningen nøje (som regel ingen centrifugering) og imprægnere
det når det er tørt med en specialimprægnering.

Mvh Jan
ST 1100 / VFR 750 (til salg)

Fra : Gert Schlæger

Dato : 06-07-04 10:16

Anna wrote:

> [...]

> forholdsvis nyt og holder for det meste vandet ude, men hvordan sikrer
> jeg at det bliver ved med det efter vask? Skal man inprenere det med et

Skal sådan noget vaskes ????

Spøg til side

Jeg imprægnerer mit IXS tøj en gang om året med det samme produkt, som
f.eks. bruges til skitøj. Kan købes i sportsforretninger for en lille hund
- nok til to gange vask af både jakke og bukser.

Mch Schlæger

Fra : Palle

Dato : 06-07-04 11:23

> Skal sådan noget vaskes ????

Tja... jeg kan da ikke huske hvornår jeg sidst vaskede mit lædertøj, så
...nej, det skal det ikke.

Palle - Som ALDRIG ville køre i andet end læder

Fra : Gert Schlæger

Dato : 06-07-04 11:36

Palle wrote:

> Tja... jeg kan da ikke huske hvornår jeg sidst vaskede mit lædertøj, så
> ...nej, det skal det ikke.

Ok - your choice........ men når jeg ser hvor snavset mit tøj bliver, så
er jeg faktisk glad for at kunne kaste det ind i vaskemaskinen (men
lædertøj bliver måske ikke snavset ?)

Schlaeger

Fra : Mikkel Kring

Dato : 06-07-04 12:03

det er da kun den smule skulder der stikker uden for kåben når man flyver
lavt, og det bliver jo skyllet af når det regner.
Den bedste måde at holde sigg tør på er jo at ligge sig ned så vandet ikke
rammer.

Kring
www.mc-vollekanne.dk

Fra : Rene Hansen

Dato : 06-07-04 23:00

> Den bedste måde at holde sigg tør på er jo at ligge sig ned så vandet ikke
> rammer.

Jeg tager nu bilen

/Rene

Fra : Palle

Dato : 06-07-04 13:34

> men når jeg ser hvor snavset mit tøj bliver, så
> er jeg faktisk glad for at kunne kaste det ind i vaskemaskinen (men
> lædertøj bliver måske ikke snavset ?)

Hehe... jo, jeg prøvede engang i Irland.... 14 timer i regnvejr... Jeg røg
lieg hjem under bryserne. Med tøjet på....både får at få varmen, og får at
få det rent... Der var jeg gennemblødt længere ind, end til skindet ! (mit
eget, altså)

Palle

Fra : Anna

Dato : 06-07-04 18:38

Anna <notworking@mail.dk> wrote:

> [...]
> forholdsvis nyt og holder for det meste vandet ude, men hvordan sikrer
> jeg at det bliver ved med det efter vask? Skal man inprenere det med et

Oki tak for svarene. Jeg må ud at købe noget til imprægnering

mvh
Anna

--
iChat/AOL/ICQ: annabassand (AOL/AIM handle)