Kender nogen af jer noget til en lidt ældr~
Fra : bobo

Dato : 05-07-04 19:38

hej

Kender nogen af jer en lidt ældre ca 13 fod rød poca jolle, og dens
sejl egenskaber. ser nøjagtig ud som 400 modellen på poca webside.

har købt denne og en ældre honda 7.5 hk 4 takt motor som nu er ved at
blive renoveret lidt.

hører meget gerne også til om nogle af jer kender denne motor og evt
dens gode og dårlige sider ( er noget svær at finde reservedele til )

men kørte fint inden adskildelse bortset fra udstødning var brændt,
men der har jeg nu lavet et nyt da jeg ikke kunne købe et originalt.

MVH

Per.