tl1000r vs tl1000s
Fra : S.G

Dato : 05-07-04 12:24

Jeg overvejer lidt at skifte min tl1000s ud med en tl1000r. Jeg har fundet
en lækker ombygget R model i tyskland som jeg synes er alt for lækker.

Men ren køreegenskabsmæssig, hvordan er R modellen så i forhold til S
modellen?
jeg har hørt flere kalde R modellen en touringcykel?!

Jeg synes S modellen er kanon let kørt, og nem at kaste rundt med, samt rive
på baghjul hvis man ønsker det. Kan jeg forvente samme af R modellen? eller
hvad skal jeg forvente?

Fra : Janner

Dato : 05-07-04 13:04

> [...]
rive
> på baghjul hvis man ønsker det. Kan jeg forvente samme af R modellen?

Find en cykel ved en forhandler og tag ud og prøve kør den ......... R
modellen er ikke nær så bølle agtig som S modellen at køre på

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 05-07-04 17:00

S.G wrote:
> Jeg overvejer lidt at skifte min tl1000s ud med en tl1000r. Jeg har fundet
> en lækker ombygget R model i tyskland som jeg synes er alt for lækker.

Neeej....... køb ny den RSV Mille istedet for..

Helt serøst tror jeg faktisk at du bliver gladere for RSV millen, i det
mindste tag ud til en forhandler og prøv en, så det ved hvad det er du
fravælger..

Thore
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=56

Fra : S.G

Dato : 05-07-04 18:39

> Helt serøst tror jeg faktisk at du bliver gladere for RSV millen, i det
> mindste tag ud til en forhandler og prøv en, så det ved hvad det er du
> fravælger..
Jep men man får ikke en mille på plader til under 100k

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 05-07-04 19:01

S.G wrote:

> Jep men man får ikke en mille på plader til under 100k

Nej... ikke danske plader Man få en spritny '30 model i sverige for
99,975 SEK .... ØØØØØØØØØØØØØØØVVVVVVVV

Thore

Fra : Thomas Jensen

Dato : 05-07-04 20:58

Man få en spritny '30 model i sverige for
> 99,975 SEK .... ØØØØØØØØØØØØØØØVVVVVVVV

damn de er foran med det hele de svenskere, mens vi andre må nøjes med gamle
modeller

Kunne ikke lade være.

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11 sorry

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 05-07-04 23:43

Thomas Jensen wrote:

> Man få en spritny '30 model i sverige for

> damn de er foran med det hele de svenskere, mens vi andre må nøjes med gamle
> modeller
>
> Kunne ikke lade være.
ok, fair nok.... eller også er det en ægte overligger, som har ligget et
"par" sæsoner... lidt ligesom den "2002-model" RSV-R Motorgården i
Svenstrup har stående...

Thore