Savner specifikationer... GSX750
Fra : Lars Hessellund

Dato : 05-07-04 07:17

Den er fra 1985 jf. registreringsattesten, men her kommer så det mærkelige,
uanset på hvor jeg leder kan jeg ikke finde ligepræcis en GSX750 fra 1985,
det ser ud til at produktionen stoppede 1983???
Jeg kan kun finde GSX750-F, GSX750-SE og GSX750-EF. Men der er ingen der så
meget som ligner min GSX750 der mere ligner modellerne fra 1983, nogen der
har en idé?

Mvh.
Lars Hessellund

Fra : Thomas Jensen

Dato : 05-07-04 07:53

Men der er ingen der så
> meget som ligner min GSX750 der mere ligner modellerne fra 1983, nogen der
> har en idé?

det kan være den er fra 1983, men først indregistreret i 1985.

Der er jo nogle gange modeller bliver solgt til nedsat pris i DK for at
komme af med restlagre.

Tag stelnummeret og ring eller skriv (mail) til http://www.c-reinhardt.dk/
som er importøren i dk.

Da jeg kiggede på en honda VFR750, var importøren af honda hjælpsom med
bestemmelse af årgang.

held og lykke med det.

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Peter

Dato : 05-07-04 15:00

Ifølge min Suzuki bog blev den lavet fra 1980-1984 hvis det er den model med 2 støddæmpere bag ?(deres første 16V 750 maskine) Måske er det et restlager der først er blevet solgt i 1985?
specifikationerne på den har jeg her:
742ccm, bor x slag 67x53mm, 59kw/9200o/min, 62.9nm/8400o/min, 16V/dohc, 4 mikuni 32mm karb, 5 gear, kædetræk, akselafstand 1540mm, bremser 2x270mm skiver for, 270mm skive bag, dæk 3.25/19 + 4.00/18, tankindhold 24liter, nettovægt 252 kg, topfart 205 km/t.
Mvh Peter

Fra : Lars Hessellund

Dato : 06-07-04 17:10

"Peter" <suzi550@INVALIDhotmail.com> wrote in message
[...]

Det lyder faktisk ret meget som den, men jeg har ikke før nu hørt at de blev
bygget frem til '84.
Hedder den bare GSX750? Der er ikke noget bogstav bagefter?
Tak for hjælpen.
Mvh.
Lars Hessellund

Fra : Peter

Dato : 06-07-04 22:10

"Lars Hessellund" <Hessellund_fjerndette_@c.dk> skrev i en meddelelse news:40eace9d$0$247$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> bygget frem til '84.
> Hedder den bare GSX750? Der er ikke noget bogstav bagefter?

Det er en tysk bog jeg har, og betegnelserne kan godt fravige lidt fra andre markeder, og jeg ved ikke om betegnelsen er den samme som i DK. Den model jeg har beskrevet hedder GSX750E samt GSX750ET og "chopper" udgaven hedder GSX750L. De blev afløst af GSX750ES/EF som kom allerede i 1983. Info er fra bogen: Suzuki, motorräder seit 1952 afJoachim Kuch/Jürgen Gassebner.
Mvh Peter

Fra : Lars Hessellund

Dato : 07-07-04 17:40

[...]

Ok, men de "klassiske" er sku noget pænere, omend køreegenskaberne nok er
bedre på de små GSX750ES/EF.
Har du nogen erfaringer med at sætte KN-filtre og 4i1 udstødning på? Hvis
ja, hvad med momentet, flytter det sig mærkbart?
/Lars

Fra : Lars Hessellund

Dato : 07-07-04 17:57

[...]

Forøvrigt, hvilken olie og hvilken benzin bruger du?
/Lars

Fra : Snusken

Dato : 05-07-04 20:38

http://www.suzukicycles.org/ indeholder mange Suzuki specifikationer.

mvh eric
--------

Fra : Lars Hessellund

Dato : 06-07-04 17:08

"Snusken" <snusken@ko_og_kyllingpc.nu> wrote in message
> http://www.suzukicycles.org/ indeholder mange Suzuki specifikationer.

Den har jeg været inde på, det er bla. dem der skriver at de holdt op med at
producere dem i 1983.
Ellers en ganske udemærket side...
Mvh.
Lars Hessellund