Ebay.de ?!
Fra : Morten Juel

Dato : 05-05-01 20:08

Hejsa NG..
jeg ved godt at det er lidt OT, men jeg har budt på nogle MC dele i
tyskland, jeg har budt 25DM men den viser kun 3 og 6Dm et andet sted,
hvorimod at den mail jeg har fået fra Ebay.de fortæller at jeg har budt de
25DM !! hvorfor det, er der en der kender systemet ??

Mvh
Morten

Fra : JK

Dato : 05-05-01 23:17

Sandsynligvis fordi du med de 25 DM har budt max. 25, men altså ikke mere
end nødvendigt !

Mvh JK

Fra : Morten Juel

Dato : 06-05-01 00:24

> Sandsynligvis fordi du med de 25 DM har budt max. 25, men altså ikke mere
> end nødvendigt !
Takker, hmm ja det er det sikkert, bare irriterende at man ikke kan få lov
at byde det man vil )

Mvh
Morten

Fra : Poul B-H

Dato : 06-05-01 20:40

Du må have fået en meddelelse/mail hvor der f.eks står:
Dit bud er på 6 dm og dit max bud er på 25 dm.
Du kan også kigge på Mein ebay her står det også.

Auktionen byder for dig. Hvis det foregående bud er 5dm og buddet øger med
en, vil dit bud stå som 6 dm selvom du har skrevet 300dm. Hvis andre så
byder over dine 6dm, byder ebay automatisk over, for dig, indtil du når
300dm. fikst nicht wahr?

Poul B-H