skagtentræf :-( ???
Fra : Brian Laursen

Dato : 04-07-04 18:17

Hold da op hvor jeg glæder mig til at komme til skagen. Desværre så jeg lige
at DMI lover regn torsdag. HVAD FAEN ER DET FOR NOGET????????????????????
Jeg hader det danske vejr.. øvøvøvøvøvøv Jeg emigrerer sku snart til et land
hvor solen altid skinner, 25 grader , mc koster det halve af hvad de koster
i DK, og man ikke er plaget af et skat og afgift helved.
Nogen der vi med?

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

---

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 04-07-04 18:30

Brian Laursen wrote:
> [...]
> Jeg emigrerer sku snart til et land hvor solen altid skinner, 25
> grader , mc koster det halve af hvad de koster i DK, og man ikke er

JA!
--
Best regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : flemsus

Dato : 04-07-04 18:34

Brian Laursen wrote:
> [...]
> Jeg emigrerer sku snart til et land hvor solen altid skinner, 25
> grader , mc koster det halve af hvad de koster i DK, og man ikke er

Er pigerne friske der? Og ser de godt ud?

--
Mvh. Flemming Sørensen
To reply remove "NOSPAM"

Fra : GRISEN

Dato : 04-07-04 18:35

Har overvejet det mange gange, men i de lande er dr jo ikke Træf på toppen.

*
Jan ...der satser på at det ikke regner i øl teltet. :)

http://salg.grisen.org
http://dfmc.dk/?id=96

Fra : Eg Egemarke

Dato : 04-07-04 18:48

He i ka da bare komme over til os andre i Skåne der er ihvertfald fred fra
de sindsyge afgifter

--
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 04-07-04 21:11

GRISEN wrote:
> Har overvejet det mange gange, men i de lande er dr jo ikke Træf på toppen.
>
> *
> Jan ...der satser på at det ikke regner i øl teltet. :)

aahh... mon ikke der chance for at få lidt væsker derinde også

Thore

Fra : Brian Laursen

Dato : 05-07-04 16:02

GRISEN wrote:
> Har overvejet det mange gange, men i de lande er dr jo ikke Træf på
> toppen.
>
> *
> Jan ...der satser på at det ikke regner i øl teltet. :)

He det lyder som en plan. den er jeg med på.

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

---

Fra : MFO

Dato : 04-07-04 19:24

Brian Laursen wrote:

> [...]
> grader , mc koster det halve af hvad de koster i DK, og man ikke er
> plaget af et skat og afgift helved. Nogen der vi med?

Nej sku' ikke til Irak, så hellere blive her!

--
Michael
Kawa Z650

Fra : Per Jakobsen

Dato : 04-07-04 19:31

[snip]

> Nej sku' ikke til Irak, så hellere blive her!
>
> --
> Michael
> Kawa Z650

Minder mig om da jeg var i Zimbamwe efter borgerkrigen, hvor vi var ude i
junglen, chauffoeren koerte over 100 km/t paa en smal sti, hvor kun et
koeretoej kunne vaere. Jeg suprgte chauffoeren hvorffor han koerte saa
staerkt, han svarede det var fordi hvis han ramte en mine, saa ville den
foerst explodere efter jeepen var passeret, saa drenge hvis det bliver Irak,
skal i nok have jeres maskiner op paa dyno baenken foerst. :)

Per

Suzuki VL800 & GSX-R 750

Fra : Hans Paulin

Dato : 04-07-04 19:42

Per Jakobsen skrev:

> drenge
> hvis det bliver Irak, skal i nok have jeres maskiner op paa dyno
> baenken foerst. :)

ROFL
Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 04-07-04 21:48

Per Jakobsen wrote:

> [...]
> staerkt, han svarede det var fordi hvis han ramte en mine, saa ville den
> foerst explodere efter jeepen var passeret,

Troede han virkelig selv på det?

Thore

Fra : Cykellapper

Dato : 04-07-04 19:27

Brian Laursen wrote:
> Hold da op hvor jeg glæder mig til at komme til skagen. Desværre så
> jeg lige at DMI lover regn torsdag. HVAD FAEN ER DET FOR
> NOGET???????????????????? Jeg hader det danske vejr.. øvøvøvøvøvøv

En lille trøst er, at undertegnede spiller med Hound Dog Delivers (
www.hounddog.dk ) torsdag eftermiddag/aften i madteltet

Det er mig, der er den grimme med bassen.
- og det kommer nok liiige til at tage et par dage, inden jeg pakker teltet
sammen igen!

Ses deroppe!

--
Preben Mortensen
(Cykellapper)

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 04-07-04 20:46

Brian Laursen wrote:
> [...]
> Jeg emigrerer sku snart til et land hvor solen altid skinner, 25
> grader , mc koster det halve af hvad de koster i DK, og man ikke er

Hej.

Enig i det meste !, men hvem faen gider at køre mc i 25 + °, det er _alt_
for varmt !, når man har hele dresset på inkl. rygskinne, så er jeg mere til
de temperaturer vi har haft i dag, altså minus de heftige byger :-/

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Stefan, Honda Driver~

Dato : 04-07-04 21:36

Vedr. at flytte til et varm land...

Jo det er jeg med på når ungerne bliver 3-4 år ældre !

Jeg er ikke til det danske vejr.. regn - blæst og ingen varme ! MEN høje
afgifter har vi masse af, oven I dykker jeg en del og sigten her i LORTEland
er så dårligt !

Jo en dag så bliver det sikker til noget, jeg kender en der vil med... en
tøs !

Hilsen www.superfarmand.dk

ps. om 2 drage er vi på vej til Kroatien, det bliver kanon, 34g om dagen om
natten 22g :)

Fra : Armand

Dato : 05-07-04 22:44

> [...]
> for varmt !, når man har hele dresset på inkl. rygskinne, så er jeg mere
> til de temperaturer vi har haft i dag, altså minus de heftige byger :-/

Jup!
20° let skyet og jævn vind (= ingen hårde vindstød) er ideelt mc-vejr!
Høj sol og temperaturer derover er strandvejr, mens øsregn er festival-vejr
:-|

--
Armand.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 05-07-04 09:38

Brian Laursen wrote:

> Hold da op hvor jeg glæder mig til at komme til skagen. Desværre så
> jeg lige at DMI lover regn torsdag. HVAD FAEN ER DET FOR
> NOGET???????????????????? Jeg hader det danske vejr.. øvøvøvøvøvøv

Jeps - det er noget rigtigt lort. Og jeg hopper helt sikkert fra hvis ikke
vejrudsigten ændrer sig markant inden. Jeg har fået regn og mudder nok efter
4 dage Roskilde (og jeg lå ikke engang i telt) :-/

> Jeg emigrerer sku snart til et land hvor solen altid skinner, 25
> grader , mc koster det halve af hvad de koster i DK, og man ikke er
> plaget af et skat og afgift helved.
> Nogen der vi med?

Gerne! Jeg smutter til det sydlige Frankrig og bliver vinbonde - hva' med
jer?

--
Tony
Kilofazer

Fra : Stefan, Honda Driver~

Dato : 05-07-04 10:32

Findes der ikke en sydom som gør at man skal til sydesSOL for at blive rask,
måske resten af livet ?

Det med vinbonde... den er jeg ikke med på, at skulle trampe rundt i en stor
gryde med bare tær... så helle være dykker !

Nå men jeg skal ind og pakke færdig.... nu skal vi kun sove 2 gange, så er
vi på farten, selv om vi for et par. bygger der ned a...

KAN i HYGGE jer her hjemme... med regnen/kule/blæst §:o

Fra : Hans Paulin

Dato : 05-07-04 10:48

Stefan, Honda Driver... skrev:

> Findes der ikke en sydom som gør at man skal til sydesSOL for at
> blive rask, måske resten af livet ?

Psoreasis!

Fra : Stefan, Honda Driver~

Dato : 05-07-04 11:20

Er det noget udslæt som kan MALES på huden, eller hvad der det ! nej pyt det
er sku bare med at ta springet...

For nogle år siden var det lige før jeg og min datter var smuttet til
Malaga, der er jo i forvejen OVER 50000 dansker ! dog ikke i selv Malaga med
fordelt op af kysten, der er også flere og flere danske firmaer der har afd.
her.
Mine forældre kander flere der er taget der ned !

Tænk at du kan vælge mellem at tag til/på stranden eller en tur op i
bjergene for at stå på ski !

stress, det er noget man selv bestemmer der ned, og glem ikke at deres
afgifter er noget helt andet.

ps. de første 5 år du bosætter de der er du jo stadig tilmeldt
dk-sygesikring !

Det lidt om det her fra, ved dog en del mere om at flytter der ned og hvad
der skal til....

Hilsen Stefan

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 05-07-04 14:58

Hans Paulin wrote:

> Psoreasis!

Nemlig ! , og jeg er _meget_ villig til at forære ham mit ! :-/

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Steen Egeberg

Dato : 05-07-04 12:02

> [...]
efter
> 4 dage Roskilde (og jeg lå ikke engang i telt) :-/

jeg har aldrig set så meget pløre og smat på et sted som på dette års
Roskilde Festival ... jeg føler sgu med jer som havde jeres mc'er med
dernede, de par stykker jeg så var nærmest uigenkendelige af mudder, det
hele lignede et øvelsesterræn for pmv'er.
--
Steen Egeberg
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=623

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 05-07-04 12:28

Steen Egeberg wrote:

> [...]
> dernede, de par stykker jeg så var nærmest uigenkendelige af mudder,
> det hele lignede et øvelsesterræn for pmv'er.

Nu var jeg så heldigt stillet at jeg kunne parkere i check-in området (hvor
medarbejdere kan parkere) så det er alligevel begrænset hvor beskidt den er
blevet - omend man godt kan se på den at den er blevet brugt

--
Tony
Kilofazer og snart Honda-ejer

Fra : Anders Thorup

Dato : 05-07-04 14:45

Tony Lorentzen wrote:

> Jeps - det er noget rigtigt lort. Og jeg hopper helt sikkert fra hvis
> ikke vejrudsigten ændrer sig markant inden. Jeg har fået regn og
> mudder nok efter 4 dage Roskilde (og jeg lå ikke engang i telt) :-/

http://www.dmi.dk/dmi/byvejr_danmark?by=9990

Bare rolig, der er ingen grund til at hoppe fra,,, i Skagen er vejret godt

--
MVH / Best Regards
Anders Thorup

Fra : Brian Laursen

Dato : 05-07-04 16:03

Anders Thorup wrote:

> http://www.dmi.dk/dmi/byvejr_danmark?by=9990
>
> Bare rolig, der er ingen grund til at hoppe fra,,, i Skagen er vejret
> godt

¨Nå det beroligere da lidt. kan du oxo gøre noget ved resten? evt de høje
afgifter og skatter?

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

---

Fra : Anders Thorup

Dato : 05-07-04 16:13

Brian Laursen wrote:

> ¨Nå det beroligere da lidt. kan du oxo gøre noget ved resten? evt de
> høje afgifter og skatter?

Den er straks lidt sværere :-|
Den med skatten, kan man jo godt "omgå" lidt, ved at udføre "orange" arbejde

Fra : Stefan, Honda Driver~

Dato : 05-07-04 16:30

Sort" arbejde, det er der masse af, det er ikke unormalt at nogle skovler
30-40.000 ind på den konto her over pr. år !