power pack batteri!
Fra : Torben Hansen

Dato : 04-07-04 13:28

jeg er påm udkig efter et ordenligt batteri til min duc....
Jeg har nu fundet ud af at min aku ikke fungerer længere.... selvom den kun
er ca.3 mdr gammel. sur røv

hvor finder jeg et godt batteri her i DK???

--
Med venlig Hilsen
Torben Hansen, Vejle

Fra : Ukendt

Dato : 04-07-04 14:59

> jeg er påm udkig efter et ordenligt batteri til min duc....
> Jeg har nu fundet ud af at min aku ikke fungerer længere.... selvom den
kun
> er ca.3 mdr gammel. sur røv

Tjooh, godt i forhold til hvad?
Ligegyldigt hvad, så er 3 mdr. meget kort tid, så måske var det værd, at få
undersøgt ladekredsløbet i samme stund, som når det nye batteri isættes?

Hilsen
Lars