Sønnen vil køre Moto Cross hvem kan hjælpe~
Fra : Keld Rasmussen

Dato : 03-07-04 21:24

Han er 12 år

Hvad kræver det

Hvor kan man køre (bor mellem København og Frederikssund)

Hvad koster det

Er det farligt (moren er med på en lytter)

--
Keld Rasmussen
Triumph Trident T160

Fra : Hekto

Dato : 03-07-04 21:44

Keld Rasmussen wrote:

> Han er 12 år
>
> Hvad kræver det
>
> Hvor kan man køre (bor mellem København og Frederikssund)
Lautrupgård i ballerup. Der er en lille bane.

> Hvad koster det
>
> Er det farligt (moren er med på en lytter)

Nej nej, slet ikke. Hvordan skulle man dog komme til skade med den
slags???? Det er næsten farligere at køre på cykel!!

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Fra : André T.

Dato : 03-07-04 22:01

On Sat, 3 Jul 2004 22:23:54 +0200, "Keld Rasmussen" <khr@fjernofir.dk>
wrote:

>Han er 12 år
>
>Hvad kræver det
>
>Hvor kan man køre (bor mellem København og Frederikssund)
>
>Hvad koster det
>
>Er det farligt (moren er med på en lytter

Se svar her:
http://www.hedelands-motorklub.dk/mx/komgodtigang.html

Det den klub jeg er medlem af (og den kan varmt anbefales), og det er
nok den der ligger tættest på Jer... Den i ballerup, kan man ikke
kalde en bane... Det nærmere en stor have... :>

-(¯`·.¸ (¯`·.¸ (¯`·....André T....·´¯) ¸.·´¯) ¸.·´¯)-
-(¯`·.¸. http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434 .¸.·´¯)-
...IF YOU AIN'T PUSHIN' IT, YOU MIGHT AS WELL BE PULLIN' IT..
......... http://www.youthofbritain.com/chillout/ .........

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 04-07-04 11:01

"Keld Rasmussen" <khr@fjernofir.dk> writes:

> Hvor kan man køre (bor mellem København og Frederikssund)

Der er i hvert fald noget i nærheden - jeg har en ven, som kommer fra
Farum og han har kørt fra han var barn, men er stoppet nu af
forskellige årsager, så et eller andet findes der i det nabolag. Jeg
ved dog ikke lige hvor.

> Er det farligt (moren er med på en lytter)

Ham min ven er typen der tror på "mere gas!". Til gengæld tror jeg
ikke der er ret mange knogler han ikke har prøvet at have brækket, og
hans krageben ligner en løgn. Hvis din søn er lidt mere forsigtig, så
kan det være at det ikke behøver at være nær så slemt for ham.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Jane Kneis

Dato : 05-07-04 20:07

Hej Keld

Fornuftig ung mand, din søn

Der er jo en del klubber på Sjælland

AMCK, Amager motocross
Kaiserdalen
Neseringen
Hedeland
Køge
Svebølle

Det er en lidt peberet sport, en brugt cykel til en på 12 år (feks. Suzuki
85ccm), kan vel købes
fra mellem 10 - 16.000 alt efter stand.

Udstyr kan nemt købes brugt, bare besøg de forskellige baner, crossfolket
har
altid noget med i bilerne som er blevet for småt til deres egne unger.

Farlig jo lidt, det er jo også farlig når vi på gadecykler triller en
tur,
men jeg må da indrømme at jeg som mor til Jesper, bedst ser en løb
gennem et videokamera eller et almindeligt fotoapparet *GRIN*

Har lige startet hjemmeside for min søn som har kørt cross i 10 år
www.kneis.dk eller tjek mettes side http://www.mx-mette.dk/

Rigtig god fornøjelse med en fed sport.

MVH
Jane Kneis

Fra : Dominator Anders

Dato : 06-07-04 17:38

Hej Keld

Jeg er Jacob Bunk's ven. ...Min deltagelse på mailing listen er ikke den
store, normalt fordi jeg lader andre om at komme med deres guldkorn først.
Men her der så et sp. hvor jeg er på hjemmebane, så at sige. Jeg har kørt
cross i ca. 16 år af mit liv. super fed sport, dog lidt hårdt for kroppen .
men det er der sku så meget der er!

Klubber i nærheden af dig er .

FHMCK (Fredensborg Humlebæk motocross klub) ligger ved Helsingør motorvejs
afkørselen af sammen navn. stede kendes også under navnet Kejserdalen./
mudderhuldet.

FLM ( Farum Lynge Motocross) Klubben er nok Danmark mindste bestående af ca.
4 aktive, inkl. en 3 dobbelt Danmarks mester i 125 klassen. beliggende på
stavnsholtgydevej nr. ?, også kendt undernavn Alex town, da næsten hele
familien Alex Olsen bro inden for 100 meter af hinanden. Formanden for
klubben hedder Brigitte og er Kim's (Danmarks mesten's) mor. Dette har min
klub i ca. 12 år. Klubben har ingen bane selv, men har aftaler med klubber i
nærheden om gratis træning )

SMK (Slangerup motor klub) Beliggenhed sundbylille vej. har en lille og smal
band. velegnet til mindre maskiner.

AMK (Amager motor klub.) Ligge på den gamle slagger bakke ved motorvejs
udkørselen til amager. Her startede jeg med Motor Cross på en PW50 , uha det
var tider.

Det har var så lige de først guldkorn .... Du kan altid finde flere
oplysninger og info om klubberne på DMU (Dansk Motor unions ) Hjemmeside. på
www.dmusport.dk klik på motocross

Med Venlig Hilsen

Anders Madsen

Fra : Dominator Anders

Dato : 06-07-04 17:39

Hej Keld

Jeg glemte lige at nævne at jeg har en hel del tøj liggende som jeg ikke
bruger mere, deles fordi jeg i dag er holdt op med at køre Cross deles fordi
jeg er blevet større.

Jeg har alt liggende undtagen en hjelm, og støvler. i hans størrelse.

og hvad pris så er.... ingen ide ... kom og se på det, giv et bud. og vi
tager den derfra.

Ses Anders Madsen