Det er der sgu noget ved.. .. ..
Fra : J.C.Kløve

Dato : 02-07-04 12:26

Jeg tager lige et par dage på "campen" i denne tid (er blot hjemme
for at hente post)
5 min efter jeg ankommer, kommer en VFR trillende ind (89'er)
Vi sludre lidt - jeg vil jo gerne have sådan en tingest - blot i
RC36 versionen

Vupit - her er nøglerne "kør en tur" - "se om det er noget for dig"!

TAK !

Jeg blev da helt paf -
sådan at låne sin kværn ud til en vildt fremmed man lige hat talt
med i 3 min.
Det er der noget ved. - det er venlighed -
mange mange tak

Jeg ved end ikke hvad han hed -
han er fra Århus
lidt oppe i alderen
Rød meget velholdt VFR,
der gik rigtig godt - dejlig maskine
han er aktiv på VFR.dk

--
Dun@nt
XJ600 - 51J -

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 02-07-04 13:20

J.C.Kløve wrote:
> [...]
> sådan at låne sin kværn ud til en vildt fremmed man lige hat talt
> med i 3 min.
> Det er der noget ved. - det er venlighed -

Han har nok haft "bagtanker" !, han kørte jo Honda

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Ukendt

Dato : 02-07-04 13:23

"J.C.Kløve" <dunantFjernX@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> XJ600 - 51J -
> http://www.dfmc.dk/?id=223
>
> hmm der må være noget med de vfr folk der er en nede på mit job (arla
hobro) som har fået en rød vfr vist også en 89`er han gjorde det samme selv
om vi ikke rigtigt havde snakket sammen før "her prøv bare en tur" sagde
han. Flink fyr

Brian jensen

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 02-07-04 20:07

J.C.Kløve wrote:
> [...]
> sådan at låne sin kværn ud til en vildt fremmed man lige hat talt
> med i 3 min.
> Det er der noget ved. - det er venlighed -

Noget ligende har jeg også prøvet engang, havde på et tidspunkt overvejet at
købe en GSX1100F, og en dag stod der en parkeret i samme skur som min egen,
og mens jeg var ved at undersøge MC`en visuelt, kom ejeren og vi fik en
lille snak hvor jeg gjorde opmærksom på at sådan en havde jeg også overvejet
og vupti stod jeg med nøglerne i hånden og fik besked på at rulle en tur,
hvilket jeg så gjorde

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + Klappersaki KLR250 + MZ TS250/2)

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 03-07-04 08:10

J.C.Kløve wrote:

> Vupit - her er nøglerne "kør en tur" - "se om det er noget for dig"!

Hvis jeg lige har set folk an - og vurderet dem til at være fornuftige
folk - så har jeg heller ikke de store betænkeligheder ved at låne Fazeren
ud efter princippet: "If you break it - you buy it"

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 03-07-04 08:56

Tony Lorentzen skrev i meddelelsen news:cc5m52$2gpr$1@news.cybercity.dk

> Hvis jeg lige har set folk an - og vurderet dem til at være fornuftige
> folk - så har jeg heller ikke de store betænkeligheder ved at låne
> Fazeren ud efter princippet: "If you break it - you buy it"

Er der så nogen der har turdet låne den, med de tilt tendenser den har

Kenn H. Jensen - SV650S ´00 Snart på banen igen
http://www.dfmc.dk/?id=271 www.dmcn.dk #816
Har du set det nye SV forum ? http://forum.svrider.dk

Fra : Steen Egeberg

Dato : 03-07-04 09:57

> Er der så nogen der har turdet låne den, med de tilt tendenser den har

> Med venlig hilsen
> Kenn H. Jensen - SV650S ´00 Snart på banen igen

Tony, du er en modig mand, jeg låner ikke min ud til nogen som ikke har
erfaring med den størrelse mc'er, også for deres egen skyld.
--
Steen Egeberg
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=623

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 04-07-04 01:55

Steen Egeberg wrote:

> Tony, du er en modig mand, jeg låner ikke min ud til nogen som ikke
> har erfaring med den størrelse mc'er, også for deres egen skyld.

Een gang skal jo være den første - men som jeg skrev så vil jeg gerne se
folk an først - dvs. f.eks. se hvordan de kører på deres egen MC inden jeg
låner dem min. Jeg gør altid folk opmærksom på at Fazeren jo er temmeligt
bidsk hvis man er vant til en GS500 og lign. Jeg er selv altid meget
forsigtig - også selvom jeg prøver maskiner med væsentligt færre hypper end
min egen har. Det er jo ikke hypperne det ene og alene falder på.

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 04-07-04 01:58

Kenn H. Jensen wrote:

> Er der så nogen der har turdet låne den, med de tilt tendenser den
> har

Jeg vil blot henvise til §1 i "MOTORCYKKELLIVETS USKREVNE LOVE" samt gør
opmærksom på §5

--
Tony
Fazer 1000