Politiets dæk (fortsat)
Fra : Jacob Trøst Nielsen

Dato : 05-05-01 17:28

På min K1100LT sidder der:

Metzeler ME1 MBS (140/80 VB17) som bagdæk og
Metzeler ME33 Laser (110/80 V 18) som fordæk

Blot til oplysning. Jeg er iøvrigt meget tilfreds med begge, selv om
bagdækket bliver slidt meget hurtigt.

Mvh.
Jacob

Fra : Peter Sindrup

Dato : 05-05-01 19:01

(remove dot com in E-mail address for reply)
Jacob Trøst Nielsen skrev i meddelelsen ...
> [...]
>Metzeler ME33 Laser (110/80 V 18) som fordæk
>
>Blot til oplysning. Jeg er iøvrigt meget tilfreds med begge, selv om

Har idag fået monteret et sæt Bridgestone BT20 på min K100RS,
og hold da helt ferie en forskel. Det er som at have fået en ny cykel.
Med de gamle dæk var det nærmest som man skulle tvinge cyklen ind i svingene
hvorefter den nåede et punkt hvor den nærmest begynde at "falde" ind i
svinget.
Med de nye dæk er det nermere som om den beder om at få lov til at svinge.
Meget mere styrevillig, og styrer meget mere precist også.
Hvis de nye dæk ikke forsvinder som duk for solen,
så er der ingen tvivl om at jeg har fundet dækket til min cykel

--
Peter Sindrup

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 05-05-01 20:52

> Hvis de nye dæk ikke forsvinder som duk for solen,
> så er der ingen tvivl om at jeg har fundet dækket til min cykel

Så bliver det spændende at se hvordan skiftet fra slidte til nye dæk
opleves, i forhold til, når dækkene er de samme.

Mvh
Steen

Fra : Peter Sindrup

Dato : 06-05-01 11:14

Steen S. Schmidt skrev i meddelelsen
<6ZXI6.8708$T22.704740@news010.worldonline.dk>...

>Så bliver det spændende at se hvordan skiftet fra slidte til nye dæk
>opleves, i forhold til, når dækkene er de samme.

Ja, men jeg kan godt styre min nysgerrighed.
De må gerne holde så længe at jeg bliver utolmodig for svaret.

Peter
K100RS med Bridgestone BT20

Fra : Adam Christensen

Dato : 06-05-01 20:00

"Peter Sindrup" <psi@netdesign.dk.com> wrote in message
> Steen S. Schmidt skrev i meddelelsen
> <6ZXI6.8708$T22.704740@news010.worldonline.dk>...
>
> Ja, men jeg kan godt styre min nysgerrighed.
> De må gerne holde så længe at jeg bliver utolmodig for svaret.

Såfremt du som de fleste, slider dækkene firkantede, vil oplevelsen nok være
den samme igen: Ny, svingvillig cykel )

--
Adam
SV650S (snart moden til udskiftning af bagdækket)

Fra : Peter Sindrup

Dato : 08-05-01 20:43

Adam Christensen skrev i meddelelsen <9d4771$h6e$1@sunsite.dk>...
>Såfremt du som de fleste, slider dækkene firkantede, vil oplevelsen nok
være
>den samme igen: Ny, svingvillig cykel )

Det ER som at få en ny cykel. Dens måde at styre på er ikke til at kende
igen

Peter