Bliver snart sindsyg....
Fra : André T.

Dato : 01-07-04 12:09

.... hvis der ikke snart kommer lidt sommer (minus regn) :-|

Regn, regn & regn de næste 5 dage - GRRRRrrr....

Nåå, men har da haft god tid, til at montere ny udstødning i stuen...

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=739

-(¯`·.¸ (¯`·.¸ (¯`·....André T....·´¯) ¸.·´¯) ¸.·´¯)-
-(¯`·.¸. http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434 .¸.·´¯)-
...IF YOU AIN'T PUSHIN' IT, YOU MIGHT AS WELL BE PULLIN' IT..
....... http://www.youthofbritain.com/chillout/ .........

Fra : Torben Scheel

Dato : 01-07-04 09:28

"André T." <fisker@kutter.nordsoen> wrote in message
> ... hvis der ikke snart kommer lidt sommer (minus regn) :-|
>
> Regn, regn & regn de næste 5 dage - GRRRRrrr....

http://www.louis.de/_108693ffc08909a39e71c7a81004fd2d11/shop/shop_dispatch.php?article_context=detail&grwgr=140&wgr=850&total=7&anzeige=0&back_url=.%25252Fshop_dispatch.php%25253Farticle_context%25253Dlist%252526grwgr%25253D140%252526wgr%25253D850%252526page%25253D0&artnr_gr=775002

vh
Torben - der kører sydpå i aften (ikke misundelig nu - det er i bil :-/)

Fra : Oros

Dato : 01-07-04 08:33

André T. wrote:
> ... hvis der ikke snart kommer lidt sommer (minus regn) :-|
>
> Regn, regn & regn de næste 5 dage - GRRRRrrr....
>
> Nåå, men har da haft god tid, til at montere ny udstødning i stuen...

Det er perfekt med vejret, dulmer abstinenserne helt perfekt! :D

--
Rasmus Jensen, som solgte sin CBR600F2 for 8 dage siden i hvilken tid der
reelt kun har været EN pæn dag her

Fra : Stefan Clausen

Dato : 01-07-04 09:30

Hej André T

Nej efter bestået køreprøve idag, vil jeg også gerne have noget bedre vejr.

Stefan

PS. Jeg er ikke sikker på dit ur på din PC går helt som det skal.

Fra : Kenneth S

Dato : 01-07-04 10:11

> PS. Jeg er ikke sikker på dit ur på din PC går helt som det skal.

Ja, det er jo faktisk meget sejt, at i kan svare på mandens indlæg tre timer
FØR han har skrevet det

/Kenneth S

Fra : Stefan Clausen

Dato : 01-07-04 10:15

> Ja, det er jo faktisk meget sejt, at i kan svare på mandens indlæg tre
timer
> FØR han har skrevet det

hehe ja vi er sgu ret vilde her i gruppen

Stefan

Fra : Thomas

Dato : 01-07-04 09:59

> [...]
>
> Regn, regn & regn de næste 5 dage - GRRRRrrr....
>
> Nåå, men har da haft god tid, til at montere ny udstødning i stuen...

Hej

Hvis du keder dig, kan du da også rette din nummerplade ud, så den er klar.
På billederne ser det ud som om den er bøjet lidt opad. Men bortset
fra det, er det da en flot cykel

Mvh

Thomas
XS400Seca

Fra : Torben Scheel

Dato : 01-07-04 11:34

"Thomas" <bambanosReMOVE@hotmail.com> wrote in message
> [...]
klar.
> På billederne ser det ud som om den er bøjet lidt opad. Men bortset

Og så er det lige jeg mangler en forklaring på det fænomen - synes man at
det ser godt ud, eller er det for at gøre den sværere at læse for den
udøvende magt?

Jeg fatter det nada - ligesom streetfighteres skorstene..

vh
Torben Scheel
http://dfmc.dk/default.asp?id=425

Fra : Thomas

Dato : 01-07-04 10:38

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Og så er det lige jeg mangler en forklaring på det fænomen - synes man at
> det ser godt ud, eller er det for at gøre den sværere at læse for den

Tja mon ikke det er for at skjule det for ordensmagten? Jeg tror nu man
skaber mere opmærksomhed hos politiet, med bukket plade. Det sjoveste jeg
har set, var en her i Odense, der havde sin plade bukket på midten, i en
vinkel på 90 grader opad, LOL! Det så ihvertilfælde ikke smart ud

> Jeg fatter det nada - ligesom streetfighteres skorstene..

Nu skal du så lige forklare mig hvad det er??

Mvh

Thomas

Fra : Torben Scheel

Dato : 01-07-04 12:06

> Tja mon ikke det er for at skjule det for ordensmagten? Jeg tror nu man
> skaber mere opmærksomhed hos politiet, med bukket plade.

Lidt ligesom gangsterne i 30'erne - en stor sort Citroën markerer
kriminaliteten. Eller måske giver det mere street credit i visse kredse
fordi nogen tror at man _altid_ kører for stærkt :-? Nu skal det ikke
misforstås, jeg synes at cyklen er flot - men jeg har altså lidt
forståelsesproblemer med visse designdetaljer.

> Det sjoveste jeg
> har set, var en her i Odense, der havde sin plade bukket på midten, i en
> vinkel på 90 grader opad, LOL! Det så ihvertilfælde ikke smart ud

Hvorfor betale afgift, hvis man ikke praler af nummerpladen alligevel?

> Nu skal du så lige forklare mig hvad det er??

Når udstødningen dublerer som regnmåler :
http://www.streetfighters-usa.com/pic_19.htm

vh
Torben

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 01-07-04 11:16

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> writes:

> Når udstødningen dublerer som regnmåler :
> http://www.streetfighters-usa.com/pic_19.htm

Aah, det er jo klassisk tyskerstil. En streetfighter er jo ikke bare en
streetfighter. Der er skam forskellige design'skoler' - den (meget)
opadvendte bagende er et klassike tegn fra den styske skole.
Den på billedet er dog måske lige i overkanten til min smag

*suk* jeg savner mit abbonnement på Streetfighters magazine...

--
Mikkel | Died. Woke up in Hell. Punched in PIN, logged on.
motortosse.dk | Just another day.

Fra : Torben Scheel

Dato : 01-07-04 12:33

"Mikkel Christensen" <mic@rrnord.invalid> wrote in message

> [...]
> opadvendte bagende er et klassike tegn fra den styske skole.
> Den på billedet er dog måske lige i overkanten til min smag

Det anede mig at det var tysk smag(løshed) der sparkede ind her. De er vist
svært misundelige på schweitzernes rejseenduroer

> *suk* jeg savner mit abbonnement på Streetfighters magazine...

Custom kan være meget fedt - jeg er bare blevet et (for) gammelt r*vhul (for
mange børn, cykler, madkasse, arbejde you name it at vedligeholde)

vh
Torben

Fra : Torben Scheel

Dato : 01-07-04 12:36

> Custom kan være meget fedt -

IKKE som i Virago, men som i "gør det selv"!

Fra : Thomas

Dato : 01-07-04 13:17

> Hvorfor betale afgift, hvis man ikke praler af nummerpladen alligevel?

Lige min tanke. Hvis det alligevel er folks plan at stikke af fra politiet
i 1. omgang, så kan de jo ligeså godt køre rundt på en cykel uden afgift

Mvh

Thomas

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 01-07-04 11:00

Torben Scheel wrote:
> [...]
>
> Og så er det lige jeg mangler en forklaring på det fænomen - synes
> man at det ser godt ud, eller er det for at gøre den sværere at læse

Det eneste min kammi fik ud af at bukke sin nummerplade, var at han netop
blev stoppet og bedt om at rette den ud
--
Best regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : Tommy Hansen

Dato : 01-07-04 11:01

> Nåå, men har da haft god tid, til at montere ny udstødning i stuen...

Øhh, hvordan gør du det, findes der en standartmodel der passer til alle
stuer

--
Vh
Tommy

Fra : Torben Scheel

Dato : 01-07-04 14:56

"Tommy Hansen" <tommyhhXXX@tdcadsl.dk> wrote in message

> Øhh, hvordan gør du det, findes der en standartmodel der passer til alle
> stuer

*LOL*

Fra : André T.

Dato : 02-07-04 04:14

>*LOL*

*LOL*..... nej vel ?

Fra : Keld

Dato : 01-07-04 16:50

Hej André T.
Hvordan er vejret imorgen !!!!!
Jeg kan se på tidspunktet på dit sidste indlæg, at du allerede er nået til
Fredag
Keld R1

Fra : Stefan Clausen

Dato : 01-07-04 18:55

hehe ja det går helt galt med klokken på den maskine

Stefan

Fra : André T.

Dato : 01-07-04 08:12

>hehe ja det går helt galt med klokken på den maskine

The Devil made me do it !

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 01-07-04 20:19

André T. skrev i meddelelsen

> The Devil made me do it !

Nu er du kun 12 timer bagud istedet

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271 www.dmcn.dk #816
Har du set det nye SV forum ? http://forum.svrider.dk

Fra : André T.

Dato : 01-07-04 20:38

>Nu er du kun 12 timer bagud istedet

"Play it again Sam"

Hold da kæft folk er off-topic.... :-|

Troede det var en MC nyhedsgruppe, og ikke et check din tid/dato
kontrol-forum...

Men ok.... det er jo pisse sjovt... det kan jeg godt se... *Fniiz*
lol og hahaaaa......

Fra : Stefan Clausen

Dato : 01-07-04 20:52

> Hold da kæft folk er off-topic.... :-|

hehe André

Spørgsmålet er hvem det er her, der bliver sindsyg først )

Men nu er klokken da i vinkel.

Stefan

Fra : anders majland

Dato : 02-07-04 10:20

> Regn, regn & regn de næste 5 dage - GRRRRrrr....

Igår blev det til ~380km i silende regn - Mine bukser er ikke vandtætte
mere

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid