Hvem vil i anbefale ?
Fra : Skybums

Dato : 30-06-04 18:53

Hej

Jeg skal have min GS500 til et eftersyn.

Jeg syntes den tikker lidt for højt og så har den problemer med tomgang når
den er kold

Jeg bor i Århus og vil høre i lokale MC rødder hvem i mener der er bedst og
billigst til og løse denne opgave.

Et oplagt bud vil jo være Brdr. Sejer eller Århus Scooter, men er der andre
i omegnen af Århus der ville være et besøg værd ? (jeg vil gerne køre lidt
efter det).

Hilsen
Allan R.

Fra : Freddy Lang

Dato : 30-06-04 18:59

"Skybums" <skybums@ofir.dk> wrote in message
> [...]
andre
> i omegnen af Århus der ville være et besøg værd ? (jeg vil gerne køre lidt

Finn Villadsen skulle efter sigende være rigtig dygtig. Og han holder da
vist til i omegnen af Århus. Ellers er der jo også MC-Hospitalet, som jeg
også har hørt rosende omtalt, men det ligger så en anelse længere væk.

--

Freddy
SV 650 S-K1

Fra : Ronni Sørensen

Dato : 01-07-04 12:48

"Skybums" <skybums@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
andre
> i omegnen af Århus der ville være et besøg værd ? (jeg vil gerne køre lidt

vil os på det varmest anbefale FV motor (finn villadsen)
han ewr rigtig dygtig, giver god service, er flink og rar, og tingene han
laver er iorden.. og så er han rigtig rimlig med priserne

Ronni

93 fireblade