Hvor finder man mon 52 mm ur til mc?
Fra : Henry

Dato : 30-06-04 13:53

På min XJ 600 er der et 52 mm rundt hul inde i kåben, jeg har ikke selv
lavet hullet men når nu hullet er der vil jeg godt udnytte det til et ur.
Men hvor finder man mon lige sådan et der passer i hullet ?
De har ved biltema men de leverer ikke på postordre og det er for langt væk.
men det skal jo også helst være vandtæt hvilket jeg ikke ved om det fra
biltema er.
Jeg har prøvet kikket ved Louis.de og mc nøglen uden held

Med Venlig Hilsen

Henry

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 30-06-04 17:00

Henry skrev i meddelelsen news:CIyEc.2114$A13.610@news.get2net.dk

> [...]
> ved om det fra biltema er.
> Jeg har prøvet kikket ved Louis.de og mc nøglen uden held

Er der ikke en forretning i nærheden af dig der sælger autoudstyr ?

Prøv
www.bildillen.dk
http://www.thansen.dk

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271 www.dmcn.dk #816
Har du set det nye SV forum ? http://forum.svrider.dk

Fra : Henry

Dato : 30-06-04 17:16

"Kenn H. Jensen" <kenn@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Er der ikke en forretning i nærheden af dig der sælger autoudstyr ?
>
> Prøv
> www.bildillen.dk
> http://www.thansen.dk

Jo der er en T.Hansen men der har jeg ikke fundet noget, og så Mc og
bilforhanler
men der er de nok ret så dyre hvis de da har det jeg søger, så det var mere
noget bildillen og T.hansen lignene noget jeg søgte,
med lidt blandet indenfor uorginale bil og mc dele.
Men tak for foreslag

Mvh
Henry

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 30-06-04 17:47

Henry skrev i meddelelsen news:GGBEc.4809$Yv1.281@news.get2net.dk

> men der er de nok ret så dyre hvis de da har det jeg søger, så det
> var mere noget bildillen og T.hansen lignene noget jeg søgte,
> med lidt blandet indenfor uorginale bil og mc dele.
> Men tak for foreslag

Her er endnu et
http://mekonomen.dk
Jeg aner ikke om de har noget der kan bruges, men det kan en opringning vel
opklare.

Fra : anders majland

Dato : 30-06-04 18:50

Både louis og conrad har - men er dig ikke sikker på om det er 52mm. Dem
i Thansen er ikke vandtætte.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Henry

Dato : 30-06-04 20:29

meddelelse news:40e300f7$0$23879$14726298@news.sunsite.dk...

> Både louis og conrad har - men er dig ikke sikker på om det er 52mm. Dem
> i Thansen er ikke vandtætte.

Ja louis har men ikke runde, jeg vil helst have stoppet et rundt ur i hullet
som jo aligevel er der.
og finder jeg ikke andet tager jeg nok den fra biltema som passer i
hulstørelse og som har lys, og så håber på den er nogenlunde vandtæt.

Mvh

Henry

Fra : Brian Sørup

Dato : 30-06-04 17:43

"Henry" <henryjorgensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
fra
> biltema er.
> Jeg har prøvet kikket ved Louis.de og mc nøglen uden held

Jeg kører i Biltema en af de nærmeste dage.
Hvis du kan finde noget du kan bruge kan jeg godt købe det til dig og så
sende det med posten.
--
Brian Sørup
Honda VF 500 FII

Fra : Brian Sørup

Dato : 30-06-04 17:45

"Brian Sørup" <brian.sorupXXX@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kører i Biltema en af de nærmeste dage.
> Hvis du kan finde noget du kan bruge kan jeg godt købe det til dig og

> sende det med posten.

F.eks. dette :
http://www.biltema.dk/products/product.asp?iSecId=1204&iItemId=17387
--
Brian Sørup
Honda VF 500 FII

Fra : Henry

Dato : 30-06-04 19:05

> "Brian Sørup" <brian.sorupXXX@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Mange tak for tilbuddet, og jeg tror det er lige sådan en jeg kan/skal
bruge.
Jeg skal til Års inden alt for længe, og så tror jeg lige jeg smutter
omkring Aalborg,
der er vist kun en 30-40 km længerer og ser om jeg kan finde Biltema.

Med venlig hilsen

Henry
Yamaha 600 XJ 51j

Fra : Bondemand

Dato : 30-06-04 18:41

Jeg vil tro at du kan finde et vandtæt ur i en foretning der handler med
udstyr til lystbåde.

Mvh
Jan

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-04 16:58

"Bondemand" <grinderslev@nospam.snaps.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil tro at du kan finde et vandtæt ur i en foretning der handler med
> udstyr til lystbåde.
>
> Mvh
> Jan

Prøv her http://www.palby.dk/dansk.htm og se side 132
Mvh
Lina

Fra : Henry

Dato : 01-07-04 20:36

"lina" <linsnabelalarsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Bondemand" <grinderslev@nospam.snaps.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv her http://www.palby.dk/dansk.htm og se side 132
> Mvh
> Lina

Tak der er jo en fin vandtæt en,

Mvh
Henry

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-06-04 20:00

Henry wrote:
> På min XJ 600 er der et 52 mm rundt hul inde i kåben, jeg har ikke selv
> lavet hullet men når nu hullet er der vil jeg godt udnytte det til et ur.
> Men hvor finder man mon lige sådan et der passer i hullet ?

Måske har DemonTweeks et, de har meget af den slags.

http://www.demon-tweeks.co.uk/

// Hans
--
Gumminumser == Champignons

Fra : Henry

Dato : 30-06-04 20:52

> Måske har DemonTweeks et, de har meget af den slags.
>
> http://www.demon-tweeks.co.uk/
>
> // Hans
> --
> Gumminumser == Champignons

Ja tak ved at kikke på
http://www.demon-tweeks.co.uk/catalogue/search.asp?keyword=clock&CLS=&brand=all&price=&Search=Search+Now

Kom der rigtig mange frem, så måske snupper jeg da lige sådan en.

Mvh
Henry