"mandig udstødning"
Fra : Ronni Jensen - GSX60~

Dato : 30-06-04 08:11

Hejsa..

Min Zuki står i øjeblikket med de oprindelige dobbeltsidede udstødninger,
hvilket jo er ganske fint - men også betyder at den lyder lidt "knallert"..

Jeg er flere gange blevet anbefalet en Micron udst. for en smukkere lyd og
en anelse mere ydelse, er det noget erfarne folk herinde kan støtte op om,
eller er der andre forslag (gerne URLs)?

Og hva' er der lige med www.louis.de - man laver da ikke et tysk-only
site.. eller også skulle jeg bare have fulgt med i skolen :-/

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Moller

Dato : 30-06-04 08:17

Ronni Jensen - GSX600F wrote:

> Jeg er flere gange blevet anbefalet en Micron udst. for en smukkere lyd og
> en anelse mere ydelse, er det noget erfarne folk herinde kan støtte op om,
> eller er der andre forslag (gerne URLs)?

   Der køre en blå GSX600F med micron potte og jet-kit i ude hos PMC...
snakkede med ham i går, og den går 3-4km/L kortere end en standard, men
den lyder okay :) uden at være til belastning under kørslen. Men jeg vil
mene at hvis du for den dyset ind baseret på dit originale nåle/dyse
halløj, vil den både kunne lyde ok, og køre det samme som før.

> Og hva' er der lige med www.louis.de - man laver da ikke et tysk-only
> site.. eller også skulle jeg bare have fulgt med i skolen :-/

   Jeg dumpede til tysk i folkeskolen, men har nu ingen problemer med at
finde rundt på den side ;) så find en ordbog frem, eller brug
www.google.com tricket, så for du den på engelsk, indtil du har luret
hvor tingende er gemt :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Torben Scheel

Dato : 30-06-04 10:55

"Ronni Jensen - GSX600F" <jackass_udendette@fail.dk> wrote in message

> Og hva' er der lige med www.louis.de - man laver da ikke et tysk-only
> site.. eller også skulle jeg bare have fulgt med i skolen :-/

Wirkliche Männer lasen Deutschen fließend.

http://babelfish.altavista.com er din ven.. prøv lige at smide www.louis.de
igennem deres webpage translator - ikke sikkert det hjælper dig så meget

vh
Torben - der heller ikke kan (ret meget) tysk men alligevel har købt 2 MC'er
på ebaymotors.de og handlet 3 gange online hos Louis.
Øvelse gør mester.

Fra : Gynex

Dato : 30-06-04 10:18

Hej

Du kan jo prøve i Sverige, www.touring.se Jeg ved ikke lige hvor billige de
er, men det er da et forsøg værd.
Ellers er der også www.mandp.co.uk de leverer til hele verdenen.

Held og lykke
/Gynex

Fra : André T.

Dato : 01-07-04 06:05

> [...]
>
>Og hva' er der lige med www.louis.de - man laver da ikke et tysk-only
>site.. eller også skulle jeg bare have fulgt med i skolen :-/

Jeg er vild med Akrapovic, men prøv www.holtugmc.dk, han har et
rimelig udvalg, må man sige..

www.akrapovic-exhaust.com

-(¯`·.¸. http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434 .¸.·´¯)-
...IF YOU AIN'T PUSHIN' IT, YOU MIGHT AS WELL BE PULLIN' IT..
....... http://www.youthofbritain.com/chillout/ .........