Rigtig dumt spørgsmål vedr udstødning
Fra : Palle

Dato : 30-06-04 07:48

Da jeg er så heldig endelig at ha' fundet noget andet udstødning til min
mc, er spørgsmålet......

Da min mc har indsprøjtning, skal den jo nok ikke dysses om....men, hvad
gør man så ????

Palle - Daytona

Fra : Thomas Jensen

Dato : 30-06-04 08:32

> Da min mc har indsprøjtning, skal den jo nok ikke dysses om....men, hvad
> gør man så ????

man køber en powercommander og programmerer den.
http://www.powercommander.com/

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Palle

Dato : 30-06-04 10:11

> man køber en powercommander og programmerer den.

Man kan også vælge at sætte den på et værksted, montere en computer, og så
programmere den om. Det koster 480 dkk hos Stevens MC i Kastrup

Palle - Daytona

Fra : André T.

Dato : 01-07-04 06:02

>Man kan også vælge at sætte den på et værksted, montere en computer, og så
>programmere den om. Det koster 480 dkk hos Stevens MC i Kastrup

Det er lidt som at inddyse den, at montere powercommander... Det kan
næsten ikke gøres uden testbænk...

Og powercommanderen giver som regel et bedre resultat, end bare at
flashe den originale ECU om...

Evt. snak med John hos www.holtugmc.dk

-(¯`·.¸. http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434 .¸.·´¯)-
...IF YOU AIN'T PUSHIN' IT, YOU MIGHT AS WELL BE PULLIN' IT..
....... http://www.youthofbritain.com/chillout/ .........