GPz 900 wobler
Fra : Lone og Hans

Dato : 29-06-04 21:30

Hej jeg er den lykkelige ejer.. af en GPz fra 85,
mit problem er at hvis den bliver lagt godt til (over 160km) i en blød kurve
bliver den temlig urolig jeg køre på nye dunlop både for og bag i orginal
størelse, før havde jeg brigdtstone bag på og metzler foran kan det gøre
forskellen

hilsen Hans H

Fra : Armand

Dato : 30-06-04 18:51

Lone og Hans <hans_hp@vestnet.dk> skrev i en
> [...]
> størelse, før havde jeg brigdtstone bag på og metzler foran kan det gøre

Det er sikkert kronrørslejerne der er rustede væk (= typefejl på 900R) :-/

Check it out!!

--
Armand.

Fra : Lone og Hans

Dato : 01-07-04 23:12

kronrørs lejer føj for sa... det er en stører omgang
må se om jeg kan vente til vinter, men tak for tippet

Fra : Kenneth S

Dato : 01-07-04 23:37

"Lone og Hans" <hans_hp@vestnet.dk> skrev i en meddelelse
> kronrørs lejer føj for sa... det er en stører omgang
> må se om jeg kan vente til vinter, men tak for tippet

Ah, det er nu ikke så slemt. Det tager måske en time eller to, det KAN dog
være besværligt at banke lejesæderne af/ud, men så stor en operation er den
nu ikke..

...bare gå i krig

/Kenneth S