Hva må man betale for dekk
Fra : Bjørn Larsen

Dato : 29-06-04 19:29

Hei.
Vi er noen stykker som skal ta oss en tur til Danmark, og vil kjøre innom
Københamn og Skagen.
Men troligen så må man skifte et par dekk underveis på turen, og hva
koster det å skifte dekk i Danmark.

Jeg bruker 120/65zr17 el 120/70zr17 framme og 180/55zr17 bak
Har til nå brukt Pirelli Supercorsa og Dunlop 208, men er åpen for andre
typer.

Tar gjerne imot adresser til gode verksteder som legger om dekk.

Med hilsen
Bjørn Larsen

Aprilia Tuono 1000 R

--
Sender med M2, Operas revolusjonerende e-postprogram: http://www.opera.com/

Fra : anders majland

Dato : 29-06-04 20:29

> Tar gjerne imot adresser til gode verksteder som legger om dekk.

Prøv at kigge anmeldelser på www.dmcn.dk Men der er nok undtagelsen hvis
en forhandler har de dæk hjemme som I ønsker så det kan nok betale sig
at lave en aftale i forvejen. Generelt er dæk dyre i danmark i forhold
til postordre fra tyskland og england. Men prøv at vælge et par
forhandlere ud og bed om en god pris. Når i er flere der skal have
skiftet dæk samtidigt burde de være til at forhandle med

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 29-06-04 21:17

Pris for D208 vil nok ca. ligge omkring 3000kr for et sæt i DK. Men måske
det er billigt i forhold til Norge??

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 30-06-04 11:00

=?iso-8859-15?Q?Bj=F8rn_Larsen?= <bjorn.larsenSLETT@tiscali.no> writes:

> [...]
>
> Jeg bruker 120/65zr17 el 120/70zr17 framme og 180/55zr17 bak
> Har til nå brukt Pirelli Supercorsa og Dunlop 208, men er åpen for

Et sæt i den kvalitet/størrelse vil ligge i omegnen af 3-3500dkr. Nu ved
jeg ikke hvad dæk koster i Norge, men _jeg_ villle sætte mine billige dæk
fra .de/.uk på inden ferien og så leve med at der skal nyt bagdæk på
når man kommer hjem

--
Mikkel | Died. Woke up in Hell. Punched in PIN, logged on.
motortosse.dk | Just another day.