Køb af Suzuki
Fra : Claus Hiort

Dato : 05-05-01 15:09

Hej NG,
Hos hvilken forhandler kan I anbefale at man køber en ny Suzuki ? (Jeg bor i
København)

Claus Hiort
GS450

Fra : Morten Christensen

Dato : 05-05-01 16:17

"Claus Hiort" <hiort@indbakke.dk> wrote in message
> Hej NG,
> Hos hvilken forhandler kan I anbefale at man køber en ny Suzuki ? (Jeg bor
> København)

Selvom du bor i Kbh, kan du godt købe i andre dele af landet...

Men-men.. du antyder jo sikkert, at du gerne vil købe her i byen, så hvorfor
ikke prøve Aagesen v/Damhustorvet eller Fisker Motorcykler ved Åboulevarden?

Jeg mener også der ligger en lille - meget lille, men kendt butik - Valby
MC-Forum, som ligger på Gl. Køge Landevej lige ved JET-tanken (Eller Uno-X?)

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Niels Drewes

Dato : 05-05-01 17:26

"Morten Christensen" <mochr@worldonline.dk> wrote in message

> Men-men.. du antyder jo sikkert, at du gerne vil købe her i byen, så
hvorfor
> ikke prøve Aagesen v/Damhustorvet eller Fisker Motorcykler ved
Åboulevarden?

Fisker sælger kun Yamaha.

Vh

Niels

Fra : Henrik Larsen

Dato : 05-05-01 20:22

> [...]
>
> Jeg mener også der ligger en lille - meget lille, men kendt butik - Valby
> MC-Forum, som ligger på Gl. Køge Landevej lige ved JET-tanken (Eller

Hedder Dansk Motor Company ApS, tlf 36171428.
Men hvorfor ikke prøve at kigge på www.dmcn.dk det er altid et godt
udgangspunkt.

Henrik

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 05-05-01 17:53

"Claus Hiort" <hiort@indbakke.dk> skrev
> Hos hvilken forhandler kan I anbefale at man køber en ny Suzuki ? (Jeg
bor i
> København)

Jeg har altid fået god service hos FA Moto-Sport i Brønshøj.

--
Susanne

Fra : Kim Olsen

Dato : 05-05-01 17:51

> [...]
> Hej NG,
> Hos hvilken forhandler kan I anbefale at man køber en ny Suzuki ? (Jeg bor

Kan varmt anbefale

FA Moto-Sport
Degnemose Alle 4-6,
2700 Brønshøj
http://www.famoto-sport.dk/

Venlig Hilsen
Kim Olsen
TLR

Fra : Janus

Dato : 05-05-01 18:46

Den er jeg med på

Janus

Kim Olsen <kim@vkr.dk> skrev i en news:9d1bso$2rh$1@eising.k-net.dk...

Fra : Jan Olsen

Dato : 06-05-01 01:53

Der må jeg jo give brormand ret....

mvh

Jan

Fra : Bo Thomsen

Dato : 05-05-01 21:07

> Hos hvilken forhandler kan I anbefale at man køber en ny Suzuki ?
enghave motor aut. suzu.forh. og værksted

bo thomsen

Fra : Morten Christensen

Dato : 07-05-01 08:01

"Bo Thomsen" <bbt@worldonline.dk> wrote in message
> enghave motor aut. suzu.forh. og værksted

Kan jeg nok ikke liiiiige anbefale, desværre :_/

Se evt. forhandler/værksteds-ting på www.dmcn.dk

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Bent Madsen

Dato : 05-05-01 22:21

> Hos hvilken forhandler kan I anbefale at man køber en ny Suzuki ? (Jeg bor
> København)

jeg kommer fra KBH-omegnen..
og jeg vil ikke anbefale enghave-mc ... (min mening) .. de er totalt
ligeglade med kunderne, og virker egentligt som en lidt "haltet" virksomhed.
Fisker-mc sælger ik suzuki mere.. pga. at Reinhard (suzuki-importør)
vidstnok har opkøbt enghave-mc og derved også har flyttet alt KBH-salg af
suzuki-mc'er derind.

ærgeligt for fisker-mc er virkeligt genialt.. (virkelig rare).

af hvad jeg selv vil anbefale.. så siger jeg skibby-mc... (HELT enormt
rare.. man føler man kommer ind på den røde løber).
jeg har også hørt at "lydmuren" skulle være et HELT vildt lækkert sted..
(dog kender jeg det kun af navn og omtale)

et sted jeg egentligt heller ik vil anbefale, så er det P.Darling
motorcykler i hillerød... (jeg ved ik, måske er det mig der er sart)...
de er sgu også lidt ligeglade synt's jeg...
og tager ÅGERpriser for tændrør.. (*GRRRRRR* CR8HSA- tændrør : P.Darling:
50kr stk., Skibby-mc: 35kr stk)

nå.. ja.. det var bare min mening og råd..

- hygge

Fra : Stine&Martin

Dato : 05-05-01 22:29

Hej
Tjae, nogle dage er ekspeditionen fin hos Enghave MC, andre gange
mangelfuld...Jeg kommer der måske lidt for tit, fordi den ligger et stenkast
herfra.

Og hos P. Darling i Hillerød tilslutter jeg mig kritikken. De har én type
motorolie i 1/4 L dunke, og gider ikke rigtigt svare på spørgsmål...

Martin
Suz gsx750 1982

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 06-05-01 10:28

"Bent Madsen" <revisionsfirma_bent@madsen.mail.dk> skrev
... pga. at Reinhard (suzuki-importør)
> vidstnok har opkøbt enghave-mc og derved også har flyttet alt KBH-salg
af
> suzuki-mc'er derind.

Det er nu ikke helt korrekt, eftersom FA Moto-Sport også er autoriseret
Suzuki-forhandler og værksted, og jeg vil til enhver tid foretrække dem
frem for Enghave.

--
Susanne

Fra : Peter BC

Dato : 08-05-01 10:43

Bent Madsen wrote:

> jeg kommer fra KBH-omegnen..
> og jeg vil ikke anbefale enghave-mc ... (min mening) .. de er totalt
> ligeglade med kunderne, og virker egentligt som en lidt "haltet" virksomhed.

Så, så. Nu ikke så hård ved Enghave motor. Deres dårlige service er
grunden til at jeg idag selv vedligeholder på min bandit 600 og
GN250'er, og på den led sparer penge (indtil jeg en dag gør noget
forkert, altså).

/Peter

Fra : ole

Dato : 06-05-01 07:52

Bare du aldrig kommer til Odense for der er Bruun Larsen og lover han dig en
mundtlig pris skal du regne med at den er steget et par tusind når du kommer
ind for at handle