Guldkursus hos Raptor MC, sidste weekend. ~
Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 28-06-04 16:55

Jeg ved ikke hvor mange af jer som deltog i kurset, kigger forbi NG. Men en
af jer har glemt en sort T-shirt hos os.

Skriv og lad os finde ud af noget....

Tak for en hyggelig weekend i øvrigt

Håber vi ses igen.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Carsten Eilersen

Dato : 28-06-04 17:17

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
en
> af jer har glemt en sort T-shirt hos os.

Hej Henrik,

Ja, tak for flot opvartning og fint selskab i den forgangne weekend.
Vi vender tilbage, når lejlighed byder sig. Raptor MC bliver ikke glemt!

Jeg savner ikke min sorte T-shirt.
Pga. den lave temperatur i klubhuset kom T-shirten aldrig af, så derfor fik
jeg den med
hjem igen

Mvh.
Carsten
BMW K 1200 RS
Suzuki DR 250 S - som ønsker sig en intakt bagdæmper

Fra : Brian Laursen

Dato : 28-06-04 21:37

Carsten Eilersen wrote:

> Suzuki DR 250 S - som ønsker sig en intakt bagdæmper

Hmm nu oxo dig??? Jesper har oxo sat sig for hårdt på hans bimmer.
Ihvertfald er den færdig i bagdæmperen *gg*. Jeg så for øvrigt Rolf kom
susende ned at motorvejen til kurset, da jeg kørte nordpå. De sidespejle ser
man før man ser motorcyklen

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X " nytrimmet"
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

---

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 29-06-04 16:56

"De sidespejle ser man før man ser motorcyklen"

Jep, og det er imponerende at den snart har kørt 300.000km

Man må sige han komme rundt omkring, men det skal vi jo nok være glade for.
Det er jo tit for at "kæmpe" for os, imod "systemet", som stænklappen fx.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 29-06-04 16:54

"Ja, tak for flot opvartning og fint selskab"

Det var nu så lidt. Det gør vi gerne igen, det er altid hyggeligt med gæster

Det ser ud som om den er godt gennemsvedt, så er det jo nok ikke din

Ses.

Fra : Anne & Torben

Dato : 29-06-04 21:17

Hej.

Jeg kan kun stille mig i køen af tilfredse gæster.
Men som Carsten skrev, så var der ikke varmt. Min trøje var heller ikke
af..
Kigger sgu omkring ved en senere lejlighed...
Brian, Henrik snakkede om du havde haft problemer med din BB.
Fik i den til at køre?

Mvh
Torben
VF500F2, nu med luft i baghjulet.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 30-06-04 17:53

"Kigger sgu omkring ved en senere lejlighed..."

Du/I skal være mere end velkomne

Fra : Anne & Torben

Dato : 30-06-04 20:23

Pas på Henrik. Næste gang er jeg tørstig....

Mvh
Torben.