Satans Bilister! og LS 650 Savage!
Fra : Martin Faulkner

Dato : 27-06-04 22:53

JA,
Jeg skulle til at drej til venstrer fra landevejen i Vodskov,
jeg kigger over skulderen, give tegn med blink, tog farten af, var tæt på
midter striben
og da jeg skulle til at drej, kunne jeg høre at bilisten bagved istedet for
at brems og blev bagved mig,
så skifter han/hun ned i gear og fræser forbi venstrer om!
Godt jeg hørt ham og blev med midter striben!!!!!
Livet som MCer er fandme farlig!!!!!

Dertil vil jeg gerne sige tak til alle de MCer der hilser på mig i Aålborg
området!
Det er meget rart og er bevis for et fællesskab jeg trives med!
Jeg ønsker alle MCer god sommer og farefri kørsel!
mvhMartin.

Fra : jan buchwald

Dato : 28-06-04 13:18

Hvad havde du ventet, der er kun dig til at passe på dig

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 28-06-04 23:43

jan buchwald (slet C2N1O) wrote:

> Hvad havde du ventet, der er kun dig til at passe på dig

Det er selvfølgelig rigtigt, men man kan vel i nogen grad forvente at
folk overholder færdselslovens paragraf 21, stk 1..

Thore
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=56

Fra : jan buchwald

Dato : 29-06-04 13:18

Du lever længst hvis du stryger den slags forventninger

Fra : Armand

Dato : 29-06-04 18:54

Martin Faulkner <familyfaulkner@tdc-broadband.dk> skrev i en
> [...]
> at brems og blev bagved mig,
> så skifter han/hun ned i gear og fræser forbi venstrer om!
> Godt jeg hørt ham og blev med midter striben!!!!!

Har du efterfølgende kontrolleret hvorvidt at dit bagblinklys vitterligt
virker og/eller er synligt?

--
Armand.

Fra : Martin Faulkner

Dato : 29-06-04 19:21

> [...]

> for
>
> Har du efterfølgende kontrolleret hvorvidt at dit bagblinklys vitterligt

Ja, Jeg kontrollere alle lys inden jeg køre, hver gang.
mvh Martin.

Fra : Armand

Dato : 30-06-04 16:07

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, Jeg kontrollere alle lys inden jeg køre, hver gang.
> mvh Martin.

Og det er heller ikke sådan et par snottede små porno-lygter at du har
syntes smart(!) at have monteret??

--
Armand.