Køb af beklædning - hvor i Skåne ?
Fra : Brian Ipsen

Dato : 27-06-04 19:20

Hej,

Jeg står og skal nok snart have fat i noget beklædning i goretex. Jeg har
hørt, at det skulle være væsentligt billigere i Sverige (som så mange andre
ting) - er der nogen, som har nogle tips/navne/adresser på nogle gode steder
i Malmö eller Lund (eller omegn) ?

Mvh

Brian

Fra : Ronni

Dato : 28-06-04 08:47

Brian Ipsen wrote:
> [...]
> ting) - er der nogen, som har nogle tips/navne/adresser på nogle gode steder

Hej Brian,

Jeg bor i Malmö, og må nok skuffe dig - det er ikke ret billigt herovre,
nogen ville nok endda kalde det dyrt, men hvis du alligevel er forbi er
det jo altid meget sjovt at kigge.
I Malmø vil jeg anbefale MC Huset i Jägersro (www.mchuset.se), de har et
rimeligt udvalg i forskellige mærker, er du længere nordpå vil jeg
anbefale Yamaha centret i Helsingborg
(http://www.yamahacenter.com/templates/Page.asp?id=1939) som har specielt
meget Dainese, Alpinestars og Halvarsson (SVJH).

Jeg kan anbefale www.map24.com til at finde vej til butikkerne.

//Ronni

Fra : Palle

Dato : 28-06-04 14:08

Ronni, du glemmer da Mcdepån (www.mcdepan.se) De sælger Luis udstyr, og
kan ihvertfald skaffe hjem til fornuft pris.

Palle - Daytona, Malmö - Sverige

Fra : Eg Egemarke

Dato : 28-06-04 22:29

Jae og så er der liige den store ude i Lomma, KLART det er pissedyrt oppe
ved Mc-huset han skulle være Guldsmed istedet for at sælge Mc´ere så glem
ham !!

Men hvis du smider en mail ku jeg evt vise rundt en tur !!
--
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : jan buchwald