bike med CPU..
Fra : Steffen Larsen

Dato : 26-06-04 07:09

Her er nogle mods til mc'er man ikke ser så tit!..

set på slashdot.org: http://bike.owns.com/

-cool!
/Steffen

Fra : Asger Steffensen

Dato : 26-06-04 09:18

"Steffen Larsen" <zool@zool.dk> skrev i en meddelelse
> Her er nogle mods til mc'er man ikke ser så tit!..
>
> set på slashdot.org: http://bike.owns.com/
>
> -cool!
> /Steffen

Hehe - "onboard computer"

Asger
V-Strom (der snart skal ud og trille - jubii)
ZX-10 (til salg på www.zx10.dk)

Fra : Thomas Jensen

Dato : 26-06-04 09:25

> Hehe - "onboard computer"

ja det mig og en makker lavede falmer lidt

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=139

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Steen Gruby

Dato : 27-06-04 09:51

On Sat, 26 Jun 2004 08:08:53 +0200, "Steffen Larsen" <zool@zool.dk>
wrote:

Hej...

>set på slashdot.org: http://bike.owns.com/

Jeg kunne gave forstået det hvis computeren styrede motoren.
Men et Camera .........?

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Moller

Dato : 28-06-04 13:22

Steen Gruby wrote:

> Jeg kunne gave forstået det hvis computeren styrede motoren.
> Men et Camera .........?

   Jeg kan nu godt se det interesante i det... hvis nu det blev monteret i
fronten, så er det bare hvor meget sådan optagelser har at sige under et
uheld ? jeg mener her som bevis matriale når en Madkasse endnu engang
trækker ud foran en osv... på den anden side, så kan man få nummerpladen
med, så man ikke risikere endnu en flugt bilist.

   :) og på trackdays ku det være cool nok også, for et smadret Webcam,
koster jo en brøkdel af et dyrt kamera :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : anders majland

Dato : 28-06-04 13:03

> Jeg kunne gave forstået det hvis computeren styrede motoren.
> Men et Camera .........?

Ja det er altfor nemt bare at montere et videokamera Hvis den så
bare var udvidet så den kunne optage fra flere samtidig videokilder så
det var noget at redigere sammen. Udover hjelm kameraet mangler man lige
et par faste der dækker både for og bag

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid