Told & Skat overrasker...
Fra : H&M

Dato : 25-06-04 17:41

Hej NG

Har just fået den endelige afgørelse fra T&S, 1800 bobs tilbage.
Hvilket betyder at deres database passer perfekt med virkeligheden.

Min Bmw K75 1985 110000 Km. Skulle ifølge datobasen koste mellem 26 og
28000
Den endelige afregning blev 26700.-
Min ventetid blev på næsten 3 Mdr. Tja såån er det jo.

Fint og alt ok, når nu det ikke kan være anderledes m.h.t. De her afgifter.

Har iøvrigt lige modtaget et 10 Cm højere kåbeglas,
nøj hvor kan det her L....regn kun komme for langsomt væk.

Left Hand High from here.....

Fra : Torben Scheel

Dato : 27-06-04 11:35

"H&M" <mosvad@nulspammail.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> Har just fået den endelige afgørelse fra T&S, 1800 bobs tilbage.
> Hvilket betyder at deres database passer perfekt med virkeligheden.

Jeg har lige fået 5400 tilbage på min '84 FJ1100 knap en måned efter
vurdering - 3 måneder efter betalingen af den foreløbige afgift Helt
godkendt herfra - faktisk synes jeg det er rimeligt. Den landede på 24.931,-
(værdi 15.000,-)

vh
Torben Scheel
http://dfmc.dk/default.asp?id=425

Fra : Keld

Dato : 27-06-04 21:43

OK
Jeg har en anden historie.
Betalte afgift på min MC i maj måned sidste år, fik en ekstra regning på
5600 i august sidste år, denne afgørelse klagede jeg over, og fik derefter
min cykel til vurdering i december sidste år.
Denne vurdering er endnu ikke færdigbehandlet, og nu skriver vi juni måned,
snart juli...............
Det kan man da kalde en behandlingstid der vil noget!!!!!!!!!!!

VH. Bettina zx9r

Fra : Mikael Rasmussen

Dato : 05-07-04 11:09

Jeg er ikke helt så tilfreds med ToldSkat, som I giver udtryk for.

Jeg har en XTZ 660 under behandling. Den har været til vurdering, og man er
landet på, at min maskine (i dårlig stand, men dog synet) skal koste kr.
1800 mere end de XTZ 660ére de har som eksempler på deres hjemmeside. De
mener således at en sådan maskine i dårlig stand skal koste 43.731 kr og at
der annonceres med sådanne maskiner til ca. 49.000 (årg 1990, hvor de endnu
ikke var på markedet!) - jeg har ikke kunnet finde maskiner til den pris,
som er blevet handlet! - jeg har anket afgørelsen!

Mvh.
Mikael Rasmussen