skolecykel?
Fra : Jesper Hillerup

Dato : 25-06-04 13:25

hej, ng
der er en kørerlærer der har vist interresse for at købe min xs400seca
som er synet pr.10/4 2004,mit spørgsmål, er så? skal den synes påny?,
eller kan den bare ved omregstering, blive til skolecykel?

--
Mvh - Jesper Hillerup
CB 500 Four

Fra : Hekto

Dato : 25-06-04 20:37

Jesper Hillerup wrote:

> [...]
> som er synet pr.10/4 2004,mit spørgsmål, er så? skal den synes påny?,
> eller kan den bare ved omregstering, blive til skolecykel?

Nøøøh! ... synet gælder eet år.

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Fra : mikkel paulsen

Dato : 25-06-04 23:01

"Jesper Hillerup" <jhillerup@xxxesenet.dk> wrote in message news:<40dc199e$0$236$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
> som er synet pr.10/4 2004,mit spørgsmål, er så? skal den synes påny?,
> eller kan den bare ved omregstering, blive til skolecykel?

XS 400 seca! hva' jeg er da også på udkig efter sådan en, sender du
ikke nogle billeder og informationer om cyklen til min mail? jeg skal
ud og købe en når min bror kommer hjem fra USA om 10 dage

Fra : Jesper Hillerup

Dato : 25-06-04 23:35

mikkel paulsen wrote:
> XS 400 seca! hva' jeg er da også på udkig efter sådan en, sender du
> ikke nogle billeder og informationer om cyklen til min mail? jeg skal
> ud og købe en når min bror kommer hjem fra USA om 10 dage

desværre, mikkel, den er solgt!
hvis du er på udkig, så prøv et "K" i dk.marked.privat.motorcykel
der er flere derude
hilsen
jesper
CB500four,,,,, der nyder at ha`garagen for sig selv

Fra : mikkel paulsen

Dato : 01-07-04 19:35

"Jesper Hillerup" <jhillerup@xxxesenet.dk> wrote in message news:<40dca879$0$289$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...

> [...]
> hilsen
> jesper
> CB500four,,,,, der nyder at ha`garagen for sig selv

okay det er der jo ikke noget at gøre ved!

jeg må være træt i dag men hvad mener du med prøv et "k" `??

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 01-07-04 20:03

mikkel paulsen skrev i meddelelsen

> jeg må være træt i dag men hvad mener du med prøv et "k" `??

Han mener at du skal prøve at lave et indlæg i
news:dk.marked.privat.motorcykel med emnet K: Yamaha XS 400 seca.

K: står for købes i den sammenhæng.

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271 www.dmcn.dk #816
Har du set det nye SV forum ? http://forum.svrider.dk

Fra : Jesper Hillerup

Dato : 01-07-04 21:35

> jeg må være træt i dag men hvad mener du med prøv et "k" `??
K : som i købes
der er også flere tilsalg i dba
jesper
cb500four