Engelsk køb/salg website
Fra : Palle

Dato : 24-06-04 07:59

Er der nogle der kender nogle gode sites hvor man kan handle motorcykler,
i England ?

Jeg kender www.biketrader.co.uk men, der skal bruges en postnummer. Nu er
jeg ikke så stiv i engelske postnumre....såååå

Palle - Daytona... vil ha' et tracktool

Fra : Nicolaj Christensen

Dato : 24-06-04 10:21

....SNIP
> Jeg kender www.biketrader.co.uk men, der skal bruges en postnummer. Nu er
> jeg ikke så stiv i engelske postnumre....såååå
Du kan blot tage et postnummer fra en tilfældig adresse. fx: EC1Y 8TX

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-04 10:30

> Jeg kender www.biketrader.co.uk men, der skal bruges en postnummer. Nu er
> jeg ikke så stiv i engelske postnumre....såååå

Der er alt for mange MC'er i UK til at du kan undgå at bruge postnumre, men
jeg har et lille trick som jeg brugte da jeg boede i UK:

Følgende side er til en stor engelsk hotelkæde, som har hoteller i alle
store byer... Så du vælger bare et hotel i nærheden af hvor du vil være i
UK! og så under hotellet kan du se et postnummer:

Link:
http://www.millenniumhotels.com/MCIL.nsf/lu_hoteldoc/64$$hoteldescription?op
endocument

Postnummer
RH10 3PG

Kasper
RD350 ypvs - yeahaaa

Fra : Richard

Dato : 24-06-04 15:45

Palle wrote:
> Er der nogle der kender nogle gode sites hvor man kan handle
> motorcykler, i England ?

Prøv evt.
www.dkmotorcycles.co.uk - en stor forhandler med mange Honda'er
www.motorcyclenews.com - gå til salgssektionen
- der skal du også bruge et postnummer, men...

> Jeg kender www.biketrader.co.uk men, der skal bruges en postnummer. Nu
> er jeg ikke så stiv i engelske postnumre....såååå

....du tager da bare deres eget; gå til deres Home / Contact / Whatever
med deres adresse og kopier den derfra. Du kan jo være ligeglad med at
få regnet afstanden ud

Iøvrigt kan du slå engelske postnumre op hos royalmail.co.uk ud fra en
vilkårlig adresse

www.royalmail.com - og vælg Postcode/Address finder

> Palle - Daytona... vil ha' et tracktool

dk.motorcycles.co.uk har flere RVF400 og RC30'ere, når det nu er til
bane

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken

Fra : uffe.j

Dato : 25-06-04 19:50

Hva' med www.ebay.co.uk. Det er en auktionsside.

--