DMC - Bronzekursus
Fra : Brian Sørup

Dato : 22-06-04 18:22

Hej drenger og tøzer

Jeg har i weekenden overstået DMC's Bronzekursus i Hobro.

Den eneste kommentar jeg umiddelbart kan komme med er at det burde være
tvungent for alle der har MC-kort at deltage mindst en gang.

Nå ja - instruktørerne var glade for "kaffen" hos MC 77 i Hobro - det er
vistnok nogle specialimporterede bønner de bruger <

En stor tak til DMC, Instruktørerne og ikke mindst MC77 for lån af
klubhus.
--
Brian Sørup
Honda VF 500 FII

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-04 18:31

"Brian Sørup" <brian.sorupXXX@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Honda VF 500 FII
> DMCN#733
>
> Jeg kan kun give dig fulstændig ret Bronzekursus er et must når man vil
lære både sig selv og sin cykel at kende
og med hensyn til lån af huset så var det så lidt :D

Brian jensen mc77

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 22-06-04 18:34

Brian Sørup skrev i meddelelsen news:2jr866F13sprcU1@uni-berlin.de

> Jeg har i weekenden overstået DMC's Bronzekursus i Hobro.

Samme her

> Den eneste kommentar jeg umiddelbart kan komme med er at det burde
> være tvungent for alle der har MC-kort at deltage mindst en gang.

Det var nu rart at lære en masse "nyt". Og når det tilmed foregår i den gode
stemning som instruktørerne formåede at frembringe, såehh ...

> Nå ja - instruktørerne var glade for "kaffen" hos MC 77 i Hobro - det
> er vistnok nogle specialimporterede bønner de bruger <

Hmm, vi nød da også kaffen. Jeg skylder vist dig og Jan en enkelt eller to.
I kan jo bare kigge forbi en dag

> En stor tak til DMC, Instruktørerne og ikke mindst MC77 for lån af
> klubhus.

Det kan jeg godt tilslutte mig. Og også en tak til medkursisterne for at
gøre dette til en feed og lærerig weekend.

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271 www.dmcn.dk #816
Har du set det nye SV forum ? http://forum.svrider.dk

Fra : Kenneth

Dato : 22-06-04 22:00

"Kenn H. Jensen" <kenn@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Samme her

> Det var nu rart at lære en masse "nyt". Og når det tilmed foregår i den
gode
> stemning som instruktørerne formåede at frembringe, såehh ...

Hej..

Bliver de kurser kun holdt i Jylland.. Har ledt som en gal efter et lignende
arrangement her på Sjælland, men forgæves.. Når det nok heller ikke i denne
sæson, da jeg ikke er færdig med at tage kørekortet, men der er jo en ny
sæson næste år..

Kenneth.

www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=620

Fra : Brian Laursen

Dato : 22-06-04 22:05

Kenneth wrote:

> [...]
> heller ikke i denne sæson, da jeg ikke er færdig med at tage
> kørekortet, men der er jo en ny sæson næste år..

Hej Kenneth. Vi har oxo kurser på sjælland /sorø . Der er ikke flere kurser
i år, men næste ¨år kan du melde dig til et. Hold øje med dmc hjemmesiden og
meld dig til så snart at de nye kurser er plottet ind for 2005.

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

---

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 22-06-04 22:13

Kenneth skrev i meddelelsen

> [...]
> heller ikke i denne sæson, da jeg ikke er færdig med at tage
> kørekortet, men der er jo en ny sæson næste år..

Kurset i Hobro var det sidste bronzekursus i denne sæson, men hold øje med
http://www.dmc-kursus.dk omkring starten af næste år. Der bliver holdt
bronzekurser i Sorø og Tune her på Sjælland.

Absolut anbefalelsesværdigt

Fra : J.C.Kløve

Dato : 23-06-04 08:22

Så var det lige at Brian Sørup Skrev
> [...]
> det er vistnok nogle specialimporterede bønner de bruger <
>
> En stor tak til DMC, Instruktørerne og ikke mindst MC77 for lån af

Hunn???
Bronzekursus.. i Hobro... Argggg
Hvorfor vidste jeg ikke det!!
Øv øvøvøøvøvøvøvøvøv