Slipon til Honda
Fra : Jesper

Dato : 22-06-04 18:04

Hej Gruppe.

Jeg har en Honda CBR 600 F3 fra ´96.

Jeg går og overvejer at sætte en ny udstødning eller bare en slipon på.

I øjeblikket er det den oirginale der sidder på.

Et par af kammeraterne har fået monteret en Akrapovic. Ville jeg mon
også bare kunne montere sådan en? Synes sgu det lyder godt...

Jeg kunne godt tænke mig lidt mere lyd, dog uden at det går ud over
effekten.

Evt. andre bud ?

Mange hilsner
Racer-Finn

Fra : Brian Laursen

Dato : 22-06-04 19:35

Jesper wrote:
> [...]
> også bare kunne montere sådan en? Synes sgu det lyder godt...
>
> Jeg kunne godt tænke mig lidt mere lyd, dog uden at det går ud over

Self kan du få råvejern på den. Akrapovich er bare det dyreste du kan vælge.
Leo vinci sbk er oxo ret fed, og har en god lyd. Nu skal man jo passe på med
at sige hvad der lyder godt, for det er ret forskelligt fra person til
person.
BlueFlame, Devil....? Ville jeg vælge

--
Venlig Hilsen