start bøvl fortsat
Fra : Anja-Niklas

Dato : 21-06-04 19:07

Hej NG !

først et tak for jeres råd, men desværre var det ikke tilstrækeligt med nyt
batteri, selv om det tydeligt kan høres og mærkes når jeg forsøger at starte
(strateren kører hurtigere rundt). Det hjælper heller ikke med diselstart,
så nu vil jeg prøve med en rigtig mekaniker, mon ikke det skulle være sagen
?. Den er ellers flot når den står der og skinner i aftensolen!!!!!!! L...

hilsen Niklas

Fra : Armand

Dato : 22-06-04 18:11

Anja-Niklas <anja-niklas@get2net.dk> skrev i en
> [...]
sagen
> ?. Den er ellers flot når den står der og skinner i aftensolen!!!!!!! L...

Prøv lige (hvad du ikke har nævnt hér) et sæt friske tændrør, og bedst ikke
NGK'ere!

--
Armand.