> >
> Få ladet batteriet HELT op. Tag tændrørene ud og tjek om de er sølet til,
> eller om de er tøre.
> Er de fine, så sætter du dem i igen.
>
> Nu tømmer du karburatorene, via den skrue der sidder i bunden af hver (du
> skal bruge en 10mm fastnøgle). Luk dem derefter,
> og åben benzinhanen helt over, hvor den ikke skal bruge vaccum. Lad den
stå
> i 2 min, og sæt den igen ned på pri.
> Sæt choker på, og se om den vil starte.. Er den ved at hoppe i gang et par
> gange, men det ikke lykkedes, så luk chokeren og giv istedet fuld gas på
> håndtaget.
>
> Virker det heller ikke, så prøv med noget dielsel/benzin- start.
>
> Jeg behøver vel ikke nævne at hvis benzinen er 1 år gammelt, så skal
tanken
> også tømmes, og fyldes forfra!
>
> > Mvh
> > Miki Vester
> > GSXR-250 - Meget stillestående.
> Thomas
Det overnævnte har virket på min GSX-R 250 i de sidste 5år, når den har
drillet efter en lang pause.
Skift tændrørene igen hvis der er ngk, og du har lavet mange start forsøg.
Er batteriet over 2 år bliver gixxer'en meget glad for et nyt
Dennis. -Som flytter til Aalborg fra Holstebro d 1/7
GSX-R 250 -Som har stået stille i 7mdr indtil sidste uge pga. en rejse
jorden rundt.
2X Adly Jet 100