Tjaa, det er jo altid de unge der er til f~
Fra : Jacob Rungwald

Dato : 21-06-04 09:08

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=286194/

Pånær selvfølgelig når det gælder sprit, og det er jo ikke nær så farligt
som at køre 20 km/t for stærkt på en motorvej.

Mvh
Jacob

Fra : Tobias Larsen

Dato : 21-06-04 09:51

"Jacob Rungwald" <jacob*mondetteskalmed*@rungwald.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Pånær selvfølgelig når det gælder sprit, og det er jo ikke nær så farligt
> som at køre 20 km/t for stærkt på en motorvej.

Det er alarmerende at folk mener at de sagtens kan kører "med en lille skid
på". Jeg er selv lige blevet 19 og har det princip at jeg ALDRIG rører
alkohol hvis jeg skal ud at kører samme dag. Jeg syntes selv jeg kører pænt
og ansvarligt i trafikken, men samtidig skal det siges at jeg da følger med
trafikken på landevejen, hvilket så betydder at farten er omkring 90 istedet
for de lovlige 80 km/t. Dette er jo fuldstændigt uansvarligt ifølge de kære
politikkere, og det medfører så at vi unge skal straffes hådere når vi ryger
ind i en fart/sprit/kørpæntogansvarligt-razzia.
Jeg er klar over at unge mennesker specielt drenge som mig med egen
motorcykel eller bil, er med i mange ulykker. Men hvorfor er det mere
farligt af jeg kører over for rødt end at min morfar på 75 gør det? En af
mine bekendte kørte over for rødt kort tid efter hun havde fået kørerkort,
det kostede hende kortet, hvorimod en "voksen" bare ville have fået en
betinget frakendelse. ALLE burde have kortet "på prøve"!
Jeg syntes politikkerne skulle vågne op og se på hvorfor det går galt med de
unge i trafikken, isedet for bare at straffe hårdere. Men det letteste er jo
at skrive bøder ud, det er en indtægt for staten. Fx en bane til organiseret
dragrace fredag aften ville værer en udgift.

Tobias Larsen, Der har 2 år endnu med kortet på prøve

Fra : Elbarto

Dato : 21-06-04 11:37

"Tobias Larsen" <Ingen@spam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
organiseret
> dragrace fredag aften ville værer en udgift.
>
> Tobias Larsen, Der har 2 år endnu med kortet på prøve

Du vil aldrig få staten til at leje anlæg hvor der kan køres
Kontakt derimod den lokale afdeling af DMU ved de er villige til at hjælpe

Desværre anses alle unge for dårlige og vilde billister mig selv incl
Jeg vil selv mene jeg køre forsvarligt Har over 100.000km bag mig i store
dyre biler Unden ridser/skader Og mit kort er 1½ år gammel
Det er så taxa jeg har kørt i

Elbarto simpsoniac