Spisesteder, guide på nettet.
Fra : Jacob Hvergel

Dato : 05-05-01 01:12

Jeg fik et tip om at nogen herinde efterspurgte en side på nettet med
anbefalinger af gode spisesteder for motorcyklister.
Jeg har derfor banket lidt kode sammen og lagt det på klubbens
hjemmeside.

http://www.mc-chaufforerne.dk/spisesteder/

Der er ikke så mange anmeldelser endnu, men hvis i vil bruge det, kommer
det nok hurtigt.

Tag et kig og lad mig høre hvad i synes.

--
Jacob
http://www.mc-chaufforerne.dk

Fra : Peder Eskildsen

Dato : 05-05-01 09:11

On Sat, 5 May 2001 02:12:12 +0200, Jacob Hvergel <jhvergel@image.dk>
wrote:

>http://www.mc-chaufforerne.dk/spisesteder/
>
>Der er ikke så mange anmeldelser endnu, men hvis i vil bruge det, kommer
>det nok hurtigt.
>
>Tag et kig og lad mig høre hvad i synes.

Glimragende initiativ. Og tilpas simpelt.

--
Peder
m/Mille