syn
Fra : Aragorn24

Dato : 20-06-04 18:15

jeg skal syne min yamaha XJ750 fra 84.

Jeg ved ikke om det er laserpotten der gør det, men den larmer ausindig
meget, hvordan kan jeg dæmpe lyden? de brokker sig vel også for larm ikke
også??

www.minmc.webbyen.dk

Fra : Preben og Anette

Dato : 20-06-04 18:26

Hej

Jeg har før fået synet en mc med laserpotter hvor jeg satte de gammel dags
grydesvampe af stål i men sørg for de sidder fast for jeg har hørt om nogen
hvor synsmanden gav den gas og de blev skudt ud det er jo ikke smart

--
Venlig hilsen

Preben Christensen

Fra : MKS - 74

Dato : 20-06-04 18:32

On Sun, 20 Jun 2004 19:15:09 +0200, "Aragorn24"
<aragorn24@webspeed.dk> wrote:

>Jeg ved ikke om det er laserpotten der gør det, men den larmer ausindig
>meget, hvordan kan jeg dæmpe lyden?

Sæt en originalpotte på.

>de brokker sig vel også for larm ikke
>også??

Jow, og mange af os andre er heller ikke begejstrede for tåbepotter
der "larmer afsindigt".

--
-Michael
No. 74 riding shotgun...

Fra : Aragorn24

Dato : 20-06-04 19:22

hvad ikke org potte

kan man godt bare skille potten ad, og proppe den med "dæmpning"?

Fra : MKS - 74

Dato : 20-06-04 19:29

On Sun, 20 Jun 2004 20:22:05 +0200, "Aragorn24"
<aragorn24@webspeed.dk> wrote:

>hvad ikke org potte

Har du ikke en må du jo skaffe en..

>kan man godt bare skille potten ad, og proppe den med "dæmpning"?

Nogle potter kan ganske rigtigt åbnes og ompakkes med dæmperuld, om
din kan - dunno, kig på den.

--
-Michael
No. 74 riding shotgun...

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-04 22:04

MKS - 74 wrote:

> Sæt en originalpotte på.

> Jow, og mange af os andre er heller ikke begejstrede for tåbepotter
> der "larmer afsindigt".

Og nogen af os elsker lyden af en fed "potte", sådan er vi jo så
forskellige...
--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE '00
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=538

Fra : Martin Sørensen

Dato : 20-06-04 22:37

> Og nogen af os elsker lyden af en fed "potte", sådan er vi jo så
> forskellige...

Jeg tror at langt størstedelen af folk omkring dig i trafikken klart vil
foretrække mindre larm. Men hvis du er glad for det, så er det åbenbart
ligegyldigt hvad alle andre mener? - Du er jo ikke den eneste der skal
høre på det.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Bjarnep

Dato : 20-06-04 22:40

"Peter Jakobsen" <pjakob--slet-dette--(snabela)teliamail punktum dk> skrev i
en meddelelse news:40d5fb9e$0$12547$d40e179e@nntp03.dk.telia.net...

> Og nogen af os elsker lyden af en fed "potte", sådan er vi jo så
> forskellige...
> --
Jeg tror vi alle kan lide den rigtige MC lyd, men når selv ejeren siger den
"den larmer
afsindigt meget" er den i hvert tilfælde helt gal.
BjarneP

Fra : André T.

Dato : 21-06-04 14:41

>Jeg tror vi alle kan lide den rigtige MC lyd, men når selv ejeren siger den
>"den larmer
>afsindigt meget" er den i hvert tilfælde helt gal.
>BjarneP

http://raskcycle.com/ACC/ACC9.htg/loud.jpg

-(¯`·.¸ (¯`·.¸ (¯`·....André T....·´¯) ¸.·´¯) ¸.·´¯)-
-(¯`·.¸. http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434 .¸.·´¯)-
...IF YOU AIN'T PUSHIN' IT, YOU MIGHT AS WELL BE PULLIN' IT..

Fra : Aragorn24

Dato : 21-06-04 21:39

jah min MC larmer meget, men jeg elsker
det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Der er ikke noget bedre end, gasse op WROMMMMMMM!!!

www.minmc.webbyen.dk

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 22-06-04 08:02

"Aragorn24" <aragorn24@webspeed.dk> writes:

> jah min MC larmer meget, men jeg elsker
>
> Der er ikke noget bedre end, gasse op WROMMMMMMM!!!

Aah. Det forklarer hvorfor din MC er ny-lamet.

> www.minmc.webbyen.dk

Hint: Stvaekontrol.

--
Mikkel | Died. Woke up in Hell. Punched in PIN, logged on.
motortosse.dk | Just another day.