Stumpemarkede, byttemarkede, ---- en strø~
Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 19-06-04 21:05

G'aften i hytterne

Afledt af et besøg idag hos Per Beer -

Er der interesse for en slags stumpemarkede på gruppens hjemmesider ,
hvor folk ifald de har noget liggende som de vil af med, eller folk
der mangler noget, kan kigge efter på ?

Så er det bestemt ikke umuligt at jeg kan lave det, men kun hvis der
er interesse for det

(Eller skal vi bare lade markedsgruppen om det)

--
jan@Stevns.Net

Fra : Niels Skaaning

Dato : 19-06-04 21:50

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er interesse for det
>
> (Eller skal vi bare lade markedsgruppen om det)

Lyder som en god ide. Jeg har en masse nye dele til en BX jeg gerne vil af
med :).

NS

Fra : Tigeren

Dato : 19-06-04 23:26

> Lyder som en god ide. Jeg har en masse nye dele til en BX jeg gerne vil af
> med :).

Lyder interessant. Hvad er det for nogle dele du har liggende?

Har lige erhvervet mig en Citroen Millisime hvor jeg har planer om at skifte
lidt
forskelligt.

Lasse

Fra : Niels Skaaning

Dato : 20-06-04 01:14

"Tigeren" <reiki@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> Lyder interessant. Hvad er det for nogle dele du har liggende?
>
> Har lige erhvervet mig en Citroen Millisime hvor jeg har planer om at
> [...]

En kobling, en termostat, en indre styrebolt, et oliefilter og en næsten ny
koblingsarm. Desuden har jeg en masse GTI-stumper (topstykke, motorstyrring,
instrumenter m.m.).

NS

Fra : Ukendt

Dato : 19-06-04 22:42

> [...]
> der mangler noget, kan kigge efter på ?
>
> Så er det bestemt ikke umuligt at jeg kan lave det, men kun hvis der

God idé

Jeg har:
- FORD 4000 radio
- Mondeo ur 97-2000 model
- Forkofanger mondeo II sølvgrå
- bagkofanger mondeo II sølvgrå
- NYE styrekugler til mondeo

--
Tom

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 19-06-04 22:44

On Sat, 19 Jun 2004 22:05:06 +0200, jan@fedtegreven.dk wrote:

>Er der interesse for en slags stumpemarkede på gruppens hjemmesider ,
>hvor folk ifald de har noget liggende som de vil af med, eller folk
>der mangler noget, kan kigge efter på ?

Så skal du nok udføre siden som noget gør-det-selv-halløj - du har
ligesom nok at rode med, IMO...

/Mogens K

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 19-06-04 23:06

Mogens Knudsen <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev :

>Så skal du nok udføre siden som noget gør-det-selv-halløj - du har
>ligesom nok at rode med, IMO...

Det er dælme også min hensigt - det kan laves uden indgriben herfra

Hmmm..... Der er sgu' da forummet - det kører jo på siderne ;)

--
jan@Stevns.Net

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-06-04 08:07

"Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote in message

> Så skal du nok udføre siden som noget gør-det-selv-halløj - du har
> ligesom nok at rode med, IMO...

Kan måske laves med en af de gæstebogs applets, og så bare bruge gæstebogens
som opslagstavle.

--
mvh/rg. Christian
If it isn't broken, don't "fix" it --

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 21-06-04 13:01

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev :

>Kan måske laves med en af de gæstebogs applets, og så bare bruge gæstebogens
>som opslagstavle.

Jeg valgte at bruge det Leonard sendte til mig, og det ser ud til at
køre fint

--
jan@Stevns.Net

Fra : Leonard

Dato : 19-06-04 22:58

jan@fedtegreven.dk wrote:

>Så er det bestemt ikke umuligt at jeg kan lave det, men kun hvis der
>er interesse for det

Kan du køre PHP og MySQL, så har jeg kodet http://vandski.dk/udstyr/
som er ret simpel, men virker.
Den kode må du gerne få.

>(Eller skal vi bare lade markedsgruppen om det)

Det synes jeg jo ville være det bedste, men det er sikkert ikke det de
unge vil ha' ...
--
Leonard

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 19-06-04 23:12

Leonard <nospam@invalid.invalid> skrev :

>Kan du køre PHP og MySQL, så har jeg kodet http://vandski.dk/udstyr/
>som er ret simpel, men virker.
>Den kode må du gerne få.

Jep - jeg har forummet kørende på PHP, og MySQL - så det ville da være
helt suverænt

Hvis det kører autoslet efter x-antal mdr er det helt suverænt

Skal vi lige trille resten over i email ?

--
jan@Stevns.Net

Fra : Uffe Ravn

Dato : 20-06-04 01:57

<jan@fedtegreven.dk> skrev

> Er der interesse for en slags stumpemarkede på gruppens hjemmesider ,
> hvor folk ifald de har noget liggende

Tja vi er jo nogle der har Rekord mange dele liggende

Mvh.

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 20-06-04 07:14

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>Tja vi er jo nogle der har Rekord mange dele liggende

'Hehe....... jeg tror jeg kunne bygge en Sierra helt fra bunden af
;)

--
jan@Stevns.Net

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 20-06-04 11:30

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse news:lnaad0hm0jh1i9viuppqgn94u3ff0fu6st@dtext.news.tele.dk...

> 'Hehe....... jeg tror jeg kunne bygge en Sierra helt fra bunden af
> ;)

Husk lige at lave en fotoserie fra start til slut

/Jakob

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 20-06-04 13:20

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse
> G'aften i hytterne
>
> Afledt af et besøg idag hos Per Beer -

Var det dig, der strøg med den samling han havde liggende

Nu huskede du vel at læse hans sidste postings, dem med printerne.

Hvis det var dig, så er det vist lige før der var brug for jydekrog og
tilbehør.

Ellers så synes jeg tanken er kanon.

(tror det eneste jeg har liggende pt. er risten foran forruden på en Vølle
240)

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 20-06-04 15:54

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev :

>Var det dig, der strøg med den samling han havde liggende

Nemmerligen ;)

2 af lamperne gør skam allerede glæde - den ene af tøsernes sierra
skulle ha' et facelift, så istedet for en enlig lygte, og en tæskegrim
grill, har den nu en rimelig pæn front

>Nu huskede du vel at læse hans sidste postings, dem med printerne.

Jep - sådanne mangler jeg dog ikke

--
jan@Stevns.Net

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 20-06-04 21:02

> [...]
>
> 2 af lamperne gør skam allerede glæde - den ene af tøsernes sierra
> skulle ha' et facelift, så istedet for en enlig lygte, og en tæskegrim

Har ikke kigget i dk.marked.privat.bil længe.
Kendte derfor ikke til hans postings der, mente de postings med PC'ere.

Men kan forstå at du ikke jagter den slags

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 20-06-04 21:28

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev :

>Har ikke kigget i dk.marked.privat.bil længe.

synd ;) - der er af og til godbidder ;)

>Kendte derfor ikke til hans postings der, mente de postings med PC'ere.
>Men kan forstå at du ikke jagter den slags

det gør jeg godt nok ikke - jeg har hvad jeg skal bruge af den slags

--
jan@Stevns.Net

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 20-06-04 21:38

> synd ;) - der er af og til godbidder ;)

Så er det måske der jeg skulle kigge efter et sæt GT alu-basser til
menneskepenge.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 20-06-04 22:19

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev :

>Så er det måske der jeg skulle kigge efter et sæt GT alu-basser til
>menneskepenge.

eksempelvist - eller teste gruppens nye tiltag på hjemmesiden ?

--
jan@Stevns.Net