Køb af båd generelt og særligt Quicksilver~
Fra : Morten Eghøj

Dato : 19-06-04 13:54

Hej. Jeg står og skal købe en båd til vandski.

Jeg ved ca., at det er vigtigt at båden ikke tager vand ind. Derefter
begrænser min båd viden sig til det minimale.

Jeg har 0-70.000kr, til båden og 10.000 til ekstra udstyr.

Jeg vil gerne havde nogen råd til hvad man kigger efter når man køber båd
og hvad man spørger om og hvorfor.

2. Quicksilver 470

Jeg har kigget lidt på en Quicksilver 470 med 60hk.

Den er bygget i 1999. 60hk Mariner motor fra 1999 , 2takt med 60hk.

Den ser meget pæn ud og har en brugt pris på 69.800 med trailer.

Er den pris fair nok?.

Venlig hilsen Morten Eghøj

Fra : Ukendt

Dato : 19-06-04 19:39

Hej,

Juni-nummeret af Bådmagasinet (Nr. 6) har en artikel med titlen "Undgå
klassiske fejl ved køb af motorbåd." Måske det var noget at starte med?

Anders
Helsingør