"Anders Paulsen" <atp_sessions@hotmail.com> wrote in message
news:40d3319f$1@news.wineasy.se...
> Er der nogle her NG, der har haft problemer med at nå driftstemp ( ca. 80
> grader) på deres tls ( særligt 97´eren). Min har fået opdateret
termostaten,
> men det kræver nærmest en times køkørsel for at nå driftstemp. Ved
> langturskørsel ligger temp og svinger fra 55-60 grader. Den tidligere ejer
> fik at vide ( efter omskiftning af termostaten) at displayet vill vise en
> anden og lavere temp. end den der reelt er i motoren. Men for mig og se er
> det et problem idet ECU´en vil tro at motoren er kold og derfor føre til
en
> federe blanding i indsprøjtningen. Så kort sagt igen; er der nogle som har
> haft problemet og/ eller kender en måde til at omgå det?
>
> Anders TL
Hej
Jeg havde selv en 97'er ... og fik opdateret termostaten herefter var der
ingen probloem i at nå nprmal temp når vejret vat + 15 grader. Når der var
under brugte jeg lidt tape på køleren.... Ved ikke om du kan bruge denne nfo
til noget
Hygge
Onkel Jan
www.gugmc.dk
CBR929R