Ford Ka med motorproblemer
Fra : NielSV650

Dato : 17-06-04 17:10

Hej ng,

Min mors Ka (den gamle 1,3) opfører sig underligt...
Pludselig satte den ud og startede kun med besvær. Når den endelig kommer
igen har den ujævn, lav tomgang og hvis man rører speederen går den ud. Hvis
man er heldig kan man træde speederen i bund og så står den og hoster
imellem tomgang og 2500-3000 omdrejninger.

Hun fyldte den op 1½km inden problemerne begyndte.
Skidt i benzinen? Kørt for tør?

Nogen idéer??

:) Niels

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 17-06-04 19:23

Hej!

NielSV650 wrote:

> Hun fyldte den op 1½km inden problemerne begyndte.

Med bensin?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : NielSV650

Dato : 17-06-04 20:47

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> wrote in message
> Med bensin?

Yup, det er ikke diesel

Jeg har også kigget på slangerne rundt omkring i motorrummet - det ser ikke
ud til at der er nogen der er faldet af (vakuum f.eks.)

/Niels

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 17-06-04 21:54

Hej!

NielSV650 wrote:

> [...]
>
> Jeg har også kigget på slangerne rundt omkring i motorrummet - det ser ikke
> ud til at der er nogen der er faldet af (vakuum f.eks.)

Ok, så har jeg ikke lige flere gode bud :(

--
Mvh, Kim Voss Schrader