Solfilm til bil
Fra : Jess

Dato : 16-06-04 19:01

Hejsa Ng

1. ) Hvor kan jeg billigst få monteret solfilm på bilens ruder ?

2. ) Hvad koster det ?

3.) Er der nogle som kender nogle gode Internet sider ang. solfilm ?

De bedste hilsner

Jess

---

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 17-06-04 08:44

"Jess" <signmea(no spam)@hotmail.com> wrote in message
> Hejsa Ng

> 2. ) Hvad koster det ?

Omkring 1500 for de 3 bagerste ruder hvis det er u/kvitering. Med kvitering
lander det på cirka det dobbelte alt efter biksen..

> 3.) Er der nogle som kender nogle gode Internet sider ang. solfilm ?

Sørg for at få nogle kvali film så det ikke krakker første gang du ruller
vinduet ned..

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-04 12:19

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:40d14b05$0$294$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> "Jess" <signmea(no spam)@hotmail.com> wrote in message

> Omkring 1500 for de 3 bagerste ruder hvis det er u/kvitering. Med
kvitering
> lander det på cirka det dobbelte alt efter biksen..

www.amazing.dk

Super kvalitet og professionel montering

Mvh Brian

Fra : Jess

Dato : 17-06-04 19:22

Hejsa NG

1000 tak for jeres indlæg.

Jeg har fundet disse sider, de er også rigtig gode.

http://www.rsbsolfilm.dk/

http://www.rudetoning.dk/

Er der nogle som kender nogle flere sider med solfilm til biler ?

De bedste hilsner

Jess

---

Fra : Peter Saxmose

Dato : 18-06-04 07:46

Hvis du selv vil montere så prøv denne:
http://www.solfilmhalvpris.dk

Man kan få en gratis vareprøve, og der sælges professionel solfilmkvalitet.

/villy