God aut. Suzuki forhandler i Jylland
Fra : Asger Steffensen

Dato : 15-06-04 21:39

Hej gruppe

jeg leder lidt efter et aut. Suzuki værksted i Jylland, evt. på Fyn. Sådan
en man uden betænkeligheder vil betro sin kværn.

Nogle gode erfaringer (ud over dem der er på www.dmcn.dk)?

Asger
V-Strom
ZX-10 (sælges)

Fra : John Jensen

Dato : 16-06-04 15:23

"Asger Steffensen" <ast@get2net.net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> jeg leder lidt efter et aut. Suzuki værksted i Jylland, evt. på Fyn. Sådan
> en man uden betænkeligheder vil betro sin kværn.

Jeg kan anbefale Skjern MC. der har aldrig været problemer af nogen art de
gange jeg har
benyttet dem.

/ John

Fra : Anders

Dato : 16-06-04 22:50

"Asger Steffensen" <ast@get2net.net.dk> wrote in message
> [...]
>
> jeg leder lidt efter et aut. Suzuki værksted i Jylland, evt. på Fyn. Sådan
> en man uden betænkeligheder vil betro sin kværn.

Absolut Harry's Motrorservice i Randers. Altid kanon service uanset hvad du
skal der, og uanset om du lægger 25 øre ved disken eller 250000 ved disken.

--
Anders Z.
XT600E (00)

Fra : Jens Arnfast

Dato : 20-06-04 20:55

Asger Steffensen wrote:
> Hej gruppe
>
> jeg leder lidt efter et aut. Suzuki værksted i Jylland, evt. på Fyn. Sådan
> en man uden betænkeligheder vil betro sin kværn.
>
> Nogle gode erfaringer (ud over dem der er på www.dmcn.dk)?

Brdr Sejr i Århus yder en (synes jeg) ganske fin service

... når nu Aarhus Scooter ikke vil skrue i Aprilia med mere en 125cc

Aarhus Scooter har jeg forøvrigt heller ikke andet end gode erfaringer
med

--
-jens
RSV1000

Fra : Ronni Jensen

Dato : 21-06-04 08:46

Jens Arnfast <jens@fabel.dk> wrote in news:40D5EB92.1080309@fabel.dk:

> [...]
>
> .. når nu Aarhus Scooter ikke vil skrue i Aprilia med mere en 125cc
>

> Aarhus Scooter har jeg forøvrigt heller ikke andet end gode erfaringer

K B Motorservice i Skive kan også anbefales.. har intet negativt hørt :)

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F