Køreskole der kan anbefales i Århus
Fra : Anders Christensen

Dato : 15-06-04 19:10

Hejsa NG
Så blev det langt om længe tid for mig at få det sidste bogstav på
kørekortet, B & C kan jo ikke stå alene uden et A foran alt for længe.

Jeg regner med at starte på at tage kørekortet i slutningen af juli,
eller deromkring..

Så er det lige spørgsmålet melder sig...
Der er en hulens masse køreskoler her i Århus... Men hvilke kan anbefales?
Prisen er ikke helt så vigtig som kvaliteten af undervisningen.
Det er kørekort til stor MC jeg skal tage.

Kort sagt: Nogen af jer der kan anbefale en køreskole i Århus, gerne
hvor man kan låne en dragt også?

Mvh Anders Christensen.

Fra : Jesper

Dato : 16-06-04 13:20

Hey Anders

TIPTOP traffik vil jeg med glæde anbefale... tog mit sidste sommer der!

Prisen liggen ca 1000 kr under de andre køreskoler, som uden at anklage
nogen, blev afsløret i kartel dannelse for nogle år siden...

og mærkeligt nok ligger deres priser nærmest mirakuløst ens...

men du bestemmer
Jesper

Fra : Claus Due

Dato : 16-06-04 22:00

Dette kan meget nemt ende i mudderkastning, jeg vil blot sige at der er
meget forskel på kvaliteten, antal på holdet, cyklernes standard og lærens
kvalifikationer - Det er nogle år siden jeg tog kortet, men jeg kender flere
der har været glade for kørelæregruppen (Ceres krydset), De har en køre
kærer der hedder Michal der brænder for Mc og stort set kun beskæftiger sig
med det, efter sigende en dygtig entusiast - men jo jeg tror du har ret de
er lidt dyrere!! - men som du selv siger kvalitet ...tjaeh det koster!

VH Claus

Fra : Kasper Simonsen

Dato : 17-06-04 08:38

> [...]
> med det, efter sigende en dygtig entusiast - men jo jeg tror du har ret de
> er lidt dyrere!! - men som du selv siger kvalitet ...tjaeh det koster!

Jeg skal op til prøve idag kl. 13:30 :) - Jeg har taget kortet ved
kørelæregruppen og har Michael som kørelærer, kan kun anbefales. Michael er
rigtigt dygtig på en mc og han er god til at lære fra sig. Ud over det man
skal lære, fortæller han også en del om hvordan tingene virker i
virkligheden.

/Kasper