Er det samme variator ?
Fra : K

Dato : 15-06-04 15:24

Nogen der ved om variatoren på en PGO T-rex 110 ccm og en PGO T-rex
45'knallert er den samme ?

har prøvet hos to PGO forhandlere, men de siger at de intet kan se ud fra
deres reservedelsprogram da dette er meget ringe omkring 110 ccm'eren,
derudover har jeg spurgt hos nogle tuningsexperter, men de kender kun til 50
ccm !

--
V.H K

Fra : Janner

Dato : 15-06-04 17:35

Gå hen til din nærmeste motorcykel forhandler og byt din Ø'vert ud med en MC
.... Så er du velkommen her i gruppen ... Ellers prøv i knallert gruppen

Onkel Jan

Fra : Martin Sørensen

Dato : 15-06-04 17:38

> Gå hen til din nærmeste motorcykel forhandler og byt din Ø'vert ud
> med en MC ... Så er du velkommen her i gruppen ... Ellers prøv i
> knallert gruppen

Spis nu lige kiks til.

Som jeg læser det, så har han allerede en PGO T-rex 110ccm men kan ikke
finde den information han ønsker ang. variatoren. Så er hans spørgsmål
om den er magen til 50ccm udgaven, så han kan bruge dennes dokumentation
istedet..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Elbarto

Dato : 15-06-04 19:50

"Janner" <spamfri@spamfri.spam> skrev i en meddelelse
> Gå hen til din nærmeste motorcykel forhandler og byt din Ø'vert ud med en
MC
> ... Så er du velkommen her i gruppen ... Ellers prøv i knallert gruppen
>
> Onkel Jan

Onkel Jan efter som der er tale om en 110 ccm for han sku ikke meget hjælp
i knallert afdelingen ergo høre han til her .. det er jo en MC ikk

Hvis du ikke kan hjælpe med spørgsmål om MC scooter ja så lad være med at
læse indlæggene vedrørende scooter!!!!

Til K
Jeg har en SR125 og der er varioen lidt større som på en 50ccm så tror
ikke den vil passe fra en 50ccm til din prøv evt www.roberts-mc.dk eller er
det robertsmc.dk han har god forstand på 50ccm pgo og derved kan han
sikkert oss finde ud af noget med din 110ccm

Elbarto Simpsoniac

Fra : K

Dato : 15-06-04 21:24

"Elbarto" <elbarto@lite.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det robertsmc.dk han har god forstand på 50ccm pgo og derved kan han
> sikkert oss finde ud af noget med din 110ccm

Tak til dig Elbarto, den er sq ikke let at finde noget til overhovedet den
110 cc'er, men jeg vil så prøve Robert's mc ...tak til dig

V.H K ...som stadig drømmer om en seperat "dk.fritid.scooter" gruppe

Fra : K

Dato : 15-06-04 21:21

> [...]

MC
> ... Så er du velkommen her i gruppen ... Ellers prøv i knallert gruppen

Mange tak for svaret Onkel Jan

PS: Jeg vender min 110 ccm "øvert" om og kører over til knallerterne og ser
om jeg er velkommen der så !

Fra : Kim Sørensen

Dato : 15-06-04 21:18

Det er højst sansynligt ikke den samme, de 45-knallerter og maxiscooter som
jeg har sammenlignet er der forskel på, kilerems breden er som regel størrer
og rullerne har størrer vægt.

Mvh.

Kim
Suzuki AN125

Fra : anders majland

Dato : 16-06-04 07:16

> Det er højst sansynligt ikke den samme, de 45-knallerter og
> maxiscooter som jeg har sammenlignet er der forskel på, kilerems
> breden er som regel størrer og rullerne har størrer vægt.

Hvis du tænker i "tunings" dele så har http://www.malossi.com/catalogo/
ikke i deres katalog, mens http://uk.catalogo.polini.it/ har noget til
en
90ccm.

Men hvis du har en lidt velvillig pgo forhandler i nærheden skulle det
da ikke tage lang tid at pille din ud og måle den op og sammenligne den
med 50ccm versionen.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Hekto

Dato : 16-06-04 09:15

anders majland wrote:

> [...]
>
> Men hvis du har en lidt velvillig pgo forhandler i nærheden skulle det
> da ikke tage lang tid at pille din ud og måle den op og sammenligne den

Scooter Attack i DE har både 50cc og maxi-dele.
Det må være enkelt at sammenligne reservedelsnumrene.

Det er nok tvivlsomt om de er ens.

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!