Brugt Bil. Max kr. 130.000 med spark i!
Fra : Beowulf Schaeffer

Dato : 15-06-04 15:20

Arrhh.. Subject på tidligere tråd var RIMELIGT misvisende. så vi prøve
lige igen! :) Beklager meget!

Hej!

Jeg går og overvejer at anskaffe mig en ny gammel bil. Mine krav er
noget i retning af god plads så en barnevogn kan være i bagagerummet i
adskilt tilstand (med lidt held). Men det vigtigste er komfort og
køreegenskaber og så en 2-liters motor som det mindste. Mit
kørsesbehov er blevet væsentligt lavere så benzin-økonomien er ikke
helt så vigtig længere, selv om den da meget gerne må gå over 10km/l.

Diesel er ingen hindring, men i det pris-leje er det lidt svært at
finde noget der også er noget skud i.

Specifikt har jeg checket Honda accord 2-liters udgaven fra før -99 og
1,8 fra 99.

Derudover har jeg savlet lidt over en 200-hestes Rover 620ti med fuld
læder og masser af udstyr. Ufatteligt at den er så billig.. hvad
stikker der mon under her? :)

Derudover har jeg overejet noget med noget Opel Vectra da der findes
rigtigt mange af dem brugt. 2-liters og 4-5 dørs og st. car.

Nogen der har erfaringer med ovenstående biler og gerne vil dele ud af
dem?

Andre forslag til hvad man skulle kigge efter?

Et andet vigtigt krav for mig er at det er en bil der er skruet
ordentligt sammen og ser pæn ud i kabinen også.
--
Beowulf

Fra : KASO

Dato : 15-06-04 17:00

"Beowulf Schaeffer" <no@mail.exists> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Et andet vigtigt krav for mig er at det er en bil der er skruet
> ordentligt sammen og ser pæn ud i kabinen også.

Et forslag med skub i:
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=653354&partner=bm

(Jeg kender intet til det aktuelle eksemplar - det var blot et tilfældigt
eksempel).

Ca. 200Hk, god plads og behagelig og velkørende. Fik forbavsende god
anmeldelse i FDMs brugttest for nogle år siden (dog ikke en 3.0). Jeg har
ikke selv erfaring med modellen, men jeg mener, at man - som med de øvrige
du har nævnt - skal sikre sig et rustfrit eksemplar - helst rustbeskyttet.
Motoren er den samme som hos PSA. Forvent ikke at den holder prisen!!!

Fra : bme

Dato : 15-06-04 17:11

> [...]
>
> (Jeg kender intet til det aktuelle eksemplar - det var blot et tilfældigt

klap lige hesten. De tidlige v6'er i lagunaerne havde kun omkring 170 hk. De
senere smed omkring 195 hk.
De kører endvidere næppe 10 km/l. Heldigvis er denne her underlagt
vægtafgift og ikke den grønne afgift. Grøn afgift ligger så vidt jeg husker
over 6k om året.

> [...]
> du har nævnt - skal sikre sig et rustfrit eksemplar - helst rustbeskyttet.

Den er rustmæssig temmelig stærk. Den har reelt kun et svagt sted, nemlig de
indvendige vanger hvor armene bagpå sidder fast. Har den overholdt aut.
service skulle den dog være blevet efterbehandlet der i forbindelse med et
service.

/bo

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 15-06-04 18:22

On Tue, 15 Jun 2004 18:11:10 +0200, "bme" <bme@fritid.tele.hej> wrote:

> De tidlige v6'er i lagunaerne havde kun omkring 170 hk.
> De senere smed omkring 195 hk.

Først 167 hk - dernæst 190 - II'eren fik 210 hk (24V)

/Mogens
www.tykke.dk/index.php?location=Film&index=2&dir=336

Fra : bme

Dato : 15-06-04 18:30

> Først 167 hk - dernæst 190 - II'eren fik 210 hk (24V)

Yep - var lige omkring biltorvet efter at have skrevet indlægget, men nåede
ikke at få rettet mig selv.

/bo

Fra : KASO

Dato : 15-06-04 21:40

"bme" <bme@fritid.tele.hej> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> klap lige hesten. De tidlige v6'er i lagunaerne havde kun omkring 170 hk.

Nå-ja - jeg skrev da også "ca."
(Jeg tænkte på den senere version, der ligger i 406TS6 - men den ligger
selvfølgelig ikke i den aktuelle!)

> De kører endvidere næppe 10 km/l. Heldigvis er denne her underlagt
> vægtafgift og ikke den grønne afgift. Grøn afgift ligger så vidt jeg
husker
> over 6k om året.

Ingen erfaring her - afhænger nok også af vægten på højrefoden, men jeg
læste det heller ikke som et kardinalpunkt...

> [...]
> service skulle den dog være blevet efterbehandlet der i forbindelse med et

OK - jeg kunne kun huske, at der var tale om noget med tilbagekaldelse i
forbindelse med efterbehandling (hvilket faktisk også er sket for min egen
Mégane Coupé - en fuld gang Pava på Renaults regning da bilen var 4 år -
uden at bilen havde været til service hos Renault nogensinde).

Fra : Beowulf Schaeffer

Dato : 15-06-04 19:04

> [...]
>du har nævnt - skal sikre sig et rustfrit eksemplar - helst rustbeskyttet.
>Motoren er den samme som hos PSA. Forvent ikke at den holder prisen!!!

Hmm.. ja det ser da ganske interessant ud. Kigges nærmere på skal den
i hvert fald. Men det er lige med om den kan køre 10 km/l :)
--
Beowulf

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-04 17:27

> [...]
> kørsesbehov er blevet væsentligt lavere så benzin-økonomien er ikke
> helt så vigtig længere, selv om den da meget gerne må gå over 10km/l.

Jeg ville også kigge på:
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=480300273&page=76

Den har en meget fin motor, som jeg synes du bør tage en prøvetur i

--
Tom

Fra : Beowulf Schaeffer

Dato : 15-06-04 19:05

On Tue, 15 Jun 2004 18:26:46 +0200, "Tom" <t> wrote:

>Jeg ville også kigge på:
>http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=480300273&page=76
>
>Den har en meget fin motor, som jeg synes du bør tage en prøvetur i

Ja en prøvetur kan måske gøre underværker. Men umiddelbart må jeg sige
at jeg ikke finder bilens form-givning voldsomt interessant! :) Men
det ser ud til at være en lækker motor. Og udstyr er der jo også nok
af!
--
Beowulf

Fra : Christian Meinert

Dato : 16-06-04 19:15

"Tom" <t> wrote in message
om den da meget gerne må gå over 10km/l.

> Jeg ville også kigge på:
> http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=480300273&page=76

Skal det ses som noget positivt at det er (var) en 'værkførerbil' ? ;)
Er det det samme som 'konebil' ?

/Christian

Fra : Lars

Dato : 15-06-04 20:37

Hejsa,

"Beowulf Schaeffer" <no@mail.exists> wrote in message

> [...]
> kørsesbehov er blevet væsentligt lavere så benzin-økonomien er ikke
> helt så vigtig længere, selv om den da meget gerne må gå over 10km/l.

Tjoh - jeg kiggede selv løst efter noget lignende for et års tid siden. På
min liste stod

Citroën Xantia V6 3.0 Activa
Lækker bil, efter sigende meget god undervogn (helt krængningsfri), god
plads, masser af udstyr. Den er billig og fås absolut i rimelige eksemplarer
inden for din prisramme. Den er langt nede i pris pga lidt forhøjede
driftsomkostninger ved Activa undervognen, men er i øvrigt en fin vogn der
er relativt gennemsnitlig at vedligeholde. Den kører så vidt jeg fandt ud af
cirka 10 km/L, nok ikke over.

Rover 2.0 620ti
Kiggede jeg også på. Er mest langt nede i pris pga frygt for meget høje
vedligeholdelsomkostninger, plus at der ikke er så mange af dem. Bilen
fejler vist ingenting, men blev valgt fra da vi gerne skulle bruge enten en
hatchback, alternativt en stationcar. Men meget pæn bil, i øvrigt.

Du kan nok også finde noget Peugeot 406 2.2 ST eller 3.0 V6'ere til prisen -
syntes jeg også er en lækker vogn, specielt i Coupé-udgaven!

En anden mulighed var Citroën Xsara 2.0 Exclusive stationcar med 138 HK
Sådan en har jeg selv kørt, den er dejlig - kører godt - dog til den bløde
side i undervognen. Den kørte cirka 11 km/L.

Hvis du kan leve med lidt mindre plads - Citroën Xsara VTS 2.0 med 167 HK
Kører jeg i dag, den er til den hårde side i undervognen, men kører utroligt
lækkert. Gode sæder med fin støtte, dejlig motor med godt bundtræk, jeg
kører cirka 11-12 km/L i den (ja, lidt mere end stationcar'en). Den er sjov
og rykker pænt til hvis du giver den noget at leve af.

Jeg pendler 2 x 85 km/dag, Køge Bugt inklusive kø-helvede om morgenen.

Jeg syntes selv Citroën'erne jeg har kørt har en tiltalende kabine, men smag
er jo forskellig.

Nu ender vi med at flytte til Sverige så nu ender vi med diesel, BMW 530 og
193 HK før tuningsboks - uden at sprænge det oprindelige budget synderligt..

** Lars

Fra : Beowulf Schaeffer

Dato : 16-06-04 07:41

On Tue, 15 Jun 2004 21:36:57 +0200, "Lars" <news41dot@landligt.dk>
wrote:

> [...]

>193 HK før tuningsboks - uden at sprænge det oprindelige budget synderligt..

Arrrgh! :)
--
Beowulf

Fra : Niels Skaaning

Dato : 15-06-04 22:34

"Beowulf Schaeffer" <no@mail.exists> skrev i en meddelelse

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=254400243&page=3

Citroën XM V6.24

Den er der i hvert fald spark i og så er den afsindigt komfortabel og der er
oceaner af plads. Viste eksemplar har jeg selv været ude at se på og den er
meget pæn. Jeg har selv en XM V6 og den rykker virkelig til ude på
motorvejen - fra 110 til nul kørekort på ingen tid ;). Det er faktisk den
mest stabile bil ved høje hastigheder jeg har prøvet endnu og trods dens
størrelse kører den nærmest go-kart-agtigt rundt i sving pga.
hydractiv-affjedringen.

NS

Fra : Henrik B.

Dato : 16-06-04 01:50

> [...]
> kørsesbehov er blevet væsentligt lavere så benzin-økonomien er ikke
> helt så vigtig længere, selv om den da meget gerne må gå over 10km/l.

Ingen tvivl hér:
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=429900144&page=1

Du får oceaner af plads. Alt i udstyr. Top sikkerhed. Og et fornuftigt
forbrug - hvis du ikke bruger alle Hk'erne. )

Hvis man VIL have med V6 motor og som sedan, kan det også fåes:
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=175000499&page=2

> Derudover har jeg savlet lidt over en 200-hestes Rover 620ti med fuld
> læder og masser af udstyr. Ufatteligt at den er så billig.. hvad
> stikker der mon under her? :)

Dårlig mekanisk holdbarhed. Kendt for bl.a. turboskifte og
gearkasseproblemer.

M.v.h.

Fra : Beowulf Schaeffer

Dato : 16-06-04 07:43

On Wed, 16 Jun 2004 02:50:07 +0200, "Henrik B."
<saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>
>Du får oceaner af plads. Alt i udstyr. Top sikkerhed. Og et fornuftigt
>forbrug - hvis du ikke bruger alle Hk'erne. )

Orv.. dem havde jeg totalt overset. Nok mest fordi jeg ikke troede man
kunne få bare nogenlunde pæne eksemplarer til den pris. :)

>Hvis man VIL have med V6 motor og som sedan, kan det også fåes:
>http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=175000499&page=2

Uff..

Men hvordan er det lige med vedligeholdelsesomkostninger med sådan en
Saab?
--
Beowulf

Fra : Henrik B.

Dato : 16-06-04 09:48

"Beowulf Schaeffer" <no@email.exists> skrev i en meddelelse

> Uff..
>
> Men hvordan er det lige med vedligeholdelsesomkostninger med sådan en
> Saab?

De er ikke dyrere end andre biler. Motorerne er meget holdbare, fire-
femhundretusinde kilometer er ikke usædvanligt. Gearkasserne - -specielt før
'93 er knap så holdbare. Saab sænkede priserne på stumper til 9000 for 4-5
år siden, så de er ikke så dyre længere. Derudover findes der et par steder
i DK, hvor man kan få dem lavet for fornuftige penge.

Jeg har selv lige hentet en 9000 i tyskland. Jeg skiftede de forreste
klodser og kørte til syn - godkendt.

M.v.h.

Fra : Henrik B.

Dato : 16-06-04 09:49

"Beowulf Schaeffer" <no@email.exists> skrev i en meddelelse
> Men hvordan er det lige med vedligeholdelsesomkostninger med sådan en
> Saab?

Og m.h.t. benzin, så er modellerne efter '92 meget højt gearet, så de kører
langt på literen.

M.v.h.

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-04 08:15

"Beowulf Schaeffer" <no@mail.exists> skrev i en meddelelse

> Derudover har jeg overejet noget med noget Opel Vectra da der findes
> rigtigt mange af dem brugt. 2-liters og 4-5 dørs og st. car.

Hvad med en Vectra V6? - Eller er den for gammel? :)
http://www.brdr-hosbond.dk/pick.asp?id=427383

Benzinregnskab for min:
http://www.norgaardsweb.dk/benzinregnskab/benz.php

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94

Fra : Beowulf Schaeffer

Dato : 16-06-04 08:34

On Wed, 16 Jun 2004 09:15:22 +0200, "Bjørn" <bjorn[at]norgaardsweb.dk>
wrote:

>"Beowulf Schaeffer" <no@mail.exists> skrev i en meddelelse

>Hvad med en Vectra V6? - Eller er den for gammel? :)
>http://www.brdr-hosbond.dk/pick.asp?id=427383

Den har jo godt nok en vis alder. Men for gammel er måske så meget
sagt. Det eksemplar der har jo ikke kørt ret langt og umiddelbart har
jeg altid godt kunne lide den model. Selv om den nyere nu ER pænere :)

>Benzinregnskab for min:
>http://www.norgaardsweb.dk/benzinregnskab/benz.php

Den går jo meget godt lige deromkring under 10km/l. Hvordan er dit
kørsels-mønster? Jeg er jo bange for at vi kommer ned på 6-8 km/l,
hvis den for lidt pedal! ;)
--
Beowulf

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-04 09:08

> Den har jo godt nok en vis alder. Men for gammel er måske så meget
> sagt. Det eksemplar der har jo ikke kørt ret langt og umiddelbart har
> jeg altid godt kunne lide den model. Selv om den nyere nu ER pænere :)

En faceliftet A'er er ikke så tosset endda :) Personligt synes jeg at man
skal op i en faceliftet B'er, for at finde en kønnere.

> Den går jo meget godt lige deromkring under 10km/l. Hvordan er dit
> kørsels-mønster? Jeg er jo bange for at vi kommer ned på 6-8 km/l,
> hvis den for lidt pedal! ;)

Mit kørselsmønster - puha. Jeg ved absolut godt hvordan man bruger alle
hestene.

Jeg har 7 km til arbejde - og pudsigt nok 7 km hjem. Det passer lige med at
den når at blive varm, og så sætter jeg den igen. Derfor den ikke går
længere. Jeg har kørt en tur på 8-900km med 160-180 som marchhastighed - her
gik den over 10km/l.

Hvis man kører alm bykørsel, kan du stort set ikke klemme den under 9 km/l.
Også selv om du ligger fra land i hvert 2. lyskryds.

Min kærestes fætter har en bil magen til - den har bare gået 270.000km, den
spinder stadig som en mis :)

Fra : Beowulf Schaeffer

Dato : 16-06-04 09:12

> [...]
>Også selv om du ligger fra land i hvert 2. lyskryds.
>
>Min kærestes fætter har en bil magen til - den har bare gået 270.000km, den

Damn... Det lyder faktisk som en bil jeg absolut skal ud og køre en
tur i.
--
Beowulf

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-04 10:07

> Damn... Det lyder faktisk som en bil jeg absolut skal ud og køre en
> tur i.

Hvor i landet bor du?

Fra : Beowulf Schaeffer

Dato : 16-06-04 11:03

Aalborg!
--
Beowulf

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-04 11:37

> Aalborg!

Sejt - det gør jeg også

Jeg kan mod en kold fadøl på Seaport, stille min bil til rådighed til
nærmere inspektion :)

Fra : Beowulf Schaeffer

Dato : 16-06-04 11:37

On Wed, 16 Jun 2004 12:36:40 +0200, "Bjørn" <bjorn[at]norgaardsweb.dk>
wrote:

>"Beowulf Schaeffer" <no@email.exists> skrev i en meddelelse

>Sejt - det gør jeg også
>
>Jeg kan mod en kold fadøl på Seaport, stille min bil til rådighed til
>nærmere inspektion :)

Haha. kanon. Det vil jeg vende tilbage med, hvis det bliver aktuelt!
En ting er da klart. Hvis jeg ender med at købe sådan en så skal vi da
lige sammenligne dytter en dag! :)
--
Beowulf

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-04 11:50

> Aalborg!

Så er der vist dømt fælles køretur..

--
/Jan W Nielsen

Fra : Beowulf Schaeffer

Dato : 16-06-04 12:23

On Wed, 16 Jun 2004 12:49:52 +0200, "Jan W. Nielsen" <intetsvar>
wrote:

>Så er der vist dømt fælles køretur..

Hehe! En mere af slagsen?
--
Beowulf

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-04 12:44

> Hehe! En mere af slagsen?

Næsten :)

Jans har lidt flere km og lidt flere år på bagen... og så så mangler den
desuden 60-70 hk ;)

Fra : Beowulf Schaeffer

Dato : 16-06-04 12:46

On Wed, 16 Jun 2004 13:43:36 +0200, "Bjørn" <bjorn[at]norgaardsweb.dk>
wrote:

> [...]
>
>http://www.opelpower.dk/galleri/?mode=showcar&carid=16
>
>Jans har lidt flere km og lidt flere år på bagen... og så så mangler den

Hehe Pæn bil ellers. Det er din i øvrigt også!

Hvordan har de det med rust i denne model af Vectra? Er der ellers
nogen ting jeg sådan skal være ekstra opmærksom på, når jeg kigger på
sådan en?
--
Beowulf

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-04 16:43

> Hehe Pæn bil ellers.

Mange tak.

> Hvordan har de det med rust i denne model af Vectra?

De har det rigtig skidt - og det har alle Vectra´er til 1999. De ruster
slemt, hvis man ikke er over dem. De er ikke katastrofale, men de ligger
under middel.

Du skal særligt holde øje med rust i de bagerste vangere, forrest i
side-panelerne under dørene og i de bagerste skærmkanter. Desuden skal du
kikke efter rust under gummilisten ved forruden. Løft listen op med noget
fladt og kik grundigt efter. Endelig skal du kikke under gummilisten ved
bagruden i de to nederste hjørner. (Du skal åbne bagagerummet for at kikke
efter.

Hvis du kan finde et eksemplar, der ikke er ædt op af rust, så er det på
mange måder en rigtig god bil til pengene.

Du finder ikke en bil med samme præstationer, der for eksempel kører så
langt på brændstoffet som en Vectra 2.0 fra 1990-1995. Ej heller mange, der
har mere plads i bagagerummet eller er mere retningsstabile ved høj
motorvejshastighed.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Beowulf Schaeffer

Dato : 17-06-04 07:35

On Wed, 16 Jun 2004 17:43:06 +0200, "Jan W. Nielsen" <intetsvar>
wrote:

>Mange tak.

>De har det rigtig skidt - og det har alle Vectra´er til 1999. De ruster
>slemt, hvis man ikke er over dem. De er ikke katastrofale, men de ligger
>under middel.

Hmph! Ærgerligt. Men så må jeg jo se mig for :)

> [...]
>bagruden i de to nederste hjørner. (Du skal åbne bagagerummet for at kikke

Tak tak. Det bliver en grund inspektion kan jeg se!

> [...]
>langt på brændstoffet som en Vectra 2.0 fra 1990-1995. Ej heller mange, der
>har mere plads i bagagerummet eller er mere retningsstabile ved høj

Jeg glæder mig til at se et par eksemplarer af disse. Der må da være
nogen der er blevet beskyttet lidt ekstra godt!

--
Beowulf

Fra : Beowulf Schaeffer

Dato : 17-06-04 09:56

wrote:

>"Beowulf Schaeffer" <no@mail.exists> skrev i en meddelelse

>Hvad med en Vectra V6? - Eller er den for gammel? :)
> [...]

Orv.. jeg var lige ved at checke forsikring på sådan en v6 fætter. Det
er ikke for sjov. Har du kasko på din og i givet fald. Hvad giver du
og i hvilket selskab? :)
--
Beowulf

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-04 10:46

> Orv.. jeg var lige ved at checke forsikring på sådan en v6 fætter. Det
> er ikke for sjov. Har du kasko på din og i givet fald. Hvad giver du
> og i hvilket selskab? :)

Jeg giver MANGE penge... men nu havde jeg besluttet at det var sådan en bil
jeg ville have - forsikringen er så bare et irritationsmoment man må tage
med...

Da jeg købte den havde jeg 4 års skadesfri og var 24 år gammel - så der har
den været ret pebret. Nu har jeg haft fødselsdag og er kommet et trin
længere om af rangstigen... Dét hjælper gevaldigt på det... Ved et nærmere
forsikringseftersyn kan jeg se at jeg kan spare et 5 cifret beløb på at
rykke selskab - så det må jeg lige få kigget på en af dagene... :)

Fra : Beowulf Schaeffer

Dato : 17-06-04 11:02

On Thu, 17 Jun 2004 11:46:10 +0200, "Bjørn" <bjorn[at]norgaardsweb.dk>
wrote:

> [...]
>forsikringseftersyn kan jeg se at jeg kan spare et 5 cifret beløb på at
>rykke selskab - så det må jeg lige få kigget på en af dagene... :)

Damn. Det er vel forhåbentligt inkl. decimaler så? :)
--
Beowulf

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-04 11:35

> Damn. Det er vel forhåbentligt inkl. decimaler så? :)

Nope... Det er det ikke :)

Jeg fik så også bilen 30.000 kroner billigere end handelsværdien... Så det
hjælper lidt på det, men jeg bliver stadig plukket i forsikring.

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94

Fra : Torben Scheel

Dato : 16-06-04 16:14

> [...]
> Derudover har jeg savlet lidt over en 200-hestes Rover 620ti med fuld
> læder og masser af udstyr. Ufatteligt at den er så billig.. hvad

Den er dyr at forsikre hvis du ikke er elite - den har en engelsk motor (som
efter min mening fungerer fremragende - men jeg skyder heller ikke min vildt
af på daglig basis) den bruger en del benzin (jeg ligger på 11km/l under
ovenstående forudsætninger). Det med fuldt læder betyder vist på
siddeflader - der er kunstlæder på stolerygge o.a. - dens indretning er ikke
just hvad man vil kalde frisk. Træindlægget er af plast.

Jeg er Meget Glad (tm) for min - har haft den i 2 år, den har kørt knap
200000 (knap betyder "mindre end" til de unge og er blevet beriget med
bilstein/ventura sænkningssæt fra Lindebjerg Car Parts (5000kr) sidste
efterår - det klæder den MEGET, og matcher motoren fint, til forskel fra
komfort original undervognen. Det er en bil man føler sig velkommen i, og
lidt priviligeret at køre i (kald mig bare snob).

Det allermeste på bilen er Honda, så du skal ikke være så nervøs for det
engelske - men motor er som sagt rovers egen. Check evt. bilsyn.dk for
hyppigste fejl (hvis man da kan det uden reg.nr.)

Flere lovprisninger :
http://620ti.netfirms.com/
http://www.geocities.com/rover620turbo/frame1.htm
http://www.ukcar.com/sframe.htm?/road_tests/rover/620-ti/620ti.html

vh
Torben

Fra : Beowulf Schaeffer

Dato : 17-06-04 07:38

On Wed, 16 Jun 2004 16:13:47 +0100, "Torben Scheel"
<torben_scheel@hotmail.com> wrote:

> [...]
>engelske - men motor er som sagt rovers egen. Check evt. bilsyn.dk for
>hyppigste fejl (hvis man da kan det uden reg.nr.)

Mange tak for input. Det gælder tilsyneladende her om at finde en der
er blevet kørt i af en dame således den mekanisk stadig er sund! :)
Jeg har heldigvis kørt skadefrit i over 15 år i egen bil så det med
forsikringen burde ikke være helt slemt.
--
Beowulf